یحیی یوسف پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حال حاضر ظرفیت بیمارستان رازی و ولیعصر شهرستان قائمشهر پر نشده است و جوابگو بیماران است و تاکنون هیچگونه جا به جایی بیمار به این سالن ورزشی صورت نگرفته است ولی در حال آمده سازی این فضا هستیم .

وی با درخواست از مردم برای اجرای دقیق پروتکل های بازدارنده در شیوع بیماری کرونا ، گفت : یکی از پروتکل های مهم بیرون نرفتن از منزل است و بهتر است شهروندان خودشان رعایت کنند تا کار به تعطیلی کلی بازار نرسد.

یوسف پور افزود : البته تعطیلی بازار بستگی به تصمیم قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل استان دارد و تمامی شهرستان ها تابع تصمیم قراراگاه خواهند بود ولی مهم تر از همه تبعیت تک تک شهروندان از این مصوبات است.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه ضدعفونی و سم پاشی سطح شهر و روستاها به صورت مداوم در حال انجام است ، گفت : ماندن در منزل بهترین راه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا است . امروز کشور در وضعیتی قرار دارد که برای خروج از آن می بایست همه به هم کمک کنیم.

یوسف پور همچنین در خصوص تولید روزانه پنج هزار ماسک بهداشتی توسط گروه های جهادی در این شهرستان ، گفت : ماسک بهداشتی با تفاهم نامه ای که بین دانشگاه علوم پزشکی و سپاه بسته شد در حال تولید است تا این اقلام بین اقشار نیازمند جامعه و مراکز بهداشتی توزیع شود .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.