سبحان رجب پور پنجشنبه شب در گف وگو با خبرنگار ایرنا افزود : ضدعفونی جایگاه های در شرایط فعلی و با وجود شیوع ویروس کرونا تکلیف همه جایگاه داران است ، ولی برای جلوگیری از اختلال در سوخت گیری خودروها ، عملیات ضدعفونی همزمان با سوخت گیری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ضدعفونی جایگاه های سوخت مازندران به تمامی جایگاه داران ابلاغ شده است ، گفت : شرایط سلامت جایگاه های سوخت استان به صورت شبانه روزی بررسی می شود. 

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده نفتی مازندران افزود: در حال حاضر پنج اکیپ به صورت مستمر تمامی جایگاه های سوخت استان را برای اجرای مصوبه ضدعفونی سازی بازرسی می کنند. 

رجب پور همچنین از مردم خواست تا با متصدی جایگاه های سوخت در فرآیند سوخت گیری همکاری کرده و مسائل بهداشتی را رعایت کنند. 

مازندران تا بعد از نوروز سوخت ذخیره دارد

مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی مازندران همچنین در واکنش به برخی شایعات مبنی بر تعطیلی جایگاه های سوخت استان برای جلوگیری از سفر مردم ، اظهار داشت: این خبر از سوی شرکت ملی پخش فرآورده نفتی کشور تکذیب شده است و در استان مازندران نیز صحت ندارد. 

رجب‌پور ذخیره سازی سوخت در استان مازندران را مطلوب توصیف کرد و گفت: در حال حاضر میزان سوخت ذخیره شده برای مصرف استان تا پس از ایام نوروز نیز کافی است و هیچگونه محدودیتی وجود ندارد. 

وی با اعلام اینکه مازندران از سه ناحیه خط ریلی ، به صورت زمینی و خط لوله سوخت دریافت می کند ، افزود : تامین نیاز جایگاه ها به صورت شبانه روزی بوده و هیچ توقفی در تامین سوخت وجود ندارد. 

استان مازندران دارای 213 جایگاه سوخت است که 126 مورد آن مربوط به سوخت بنزین بوده و باقی جایگاه های گاز طبیعی است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.