محور سوادکوه نخستین دروازه ورودی از استان تهران به مازندران بود که از نهم اسفندماه مقررات تب سنجی در آن به اجرا گذاشته شد و پس از آن هم در محورهای هراز و کندوان اجرایی شد.

سعید یزدانی روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تست تب سنجی با همکاری هلال احمر ، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی در محور سوادکوه با شدت و نظارت بیشتر در حال انجام است .

وی با اعلام اینکه خوشبختانه تاکنون با مقاومت کسی برای ورد به این استان مواجه نشده ایم ، گفت که طی روز گذشته مشاور وزیر بهداشت دکتر محمد مهدی ناصحی از ایستگاه تب سنجی ورودی محور سوادکوه بازدید به عمل آورد و از روند تب سنجی در این محور ابراز رضایت کرده اند .

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه مشاور وزیر بهداشت از بهبودیافتگان ویروس کرونا در این شهرستان بازدید به عمل آورده اند ، افزود : مشاور وزیر بهداشت همچنین از بیمارستان شهدا زیراب بازدید به عمل آورد و این قول را هم داد تا تجهیزات و ملزومات بهداشتی اعم از ماسک ، دستکش و لباس به کادر این بیمارستان هر چه زودتر تحویل دهد .

یزدانی با اشاره به اینکه برای کمبود ماسک بهداشتی پارچه مخصوص بهداشتی ، کش ، نخ توسط برخی از بازاریان و صنعت این شهرستان تحویل مجموعه سپاه می شود ، گفت که سپاه در حال تهیه ماسک بهداشتی و لباس است تا این ملزومات بهداشتی در بین مراکز بهداشتی و مردم توزیع شود .

وی از اهداء ۲۷ هزار لیتر مواد شوینده از طرف امام جمعه زیراب به شهرداری زیراب خبر داد و گفت که به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ، شهرداری ها و دهیاری ها روزی دوبار در حال ضدعفونی کردن کوچه و معابر شهری و روستایی هستند .

فرماندار سوادکوه در پایان با بیان اینکه از محیط زیست و منابع طبیعی این شهرستان خواسته ایم تا پمپ های دوشی برای ضدعفونی در اخیار بخشداران و شهرداری ها قرار دهند ، افزود : به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا این پمپ های دوشی در اختیار عوامل شهرداری و دهیاری ها قرار می گیرد تا نسبت به ضدعفونی کوچه ها بپردازند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.