طرح اجرای فیبر نوری در شهرک صنعتی مرزن آباد با ۵ میلیارد ریال اعتبار ، طرح شبکه برق رسانی به فاز ۲ شهرک صنعتی مرزن آباد با احداث شبکه فشار متوسط و ضعیف هر کدام به طول یکهزار و ۲۰۰ متر و نصب ترانس با ۶۰۰ میلیون ریال ، روکش آسفالت جاده کلاک به طول ۷۰۰ متر و عرض ۵ متر با ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار و دیوار حفاظتی برار رود با ۲۵۰ متر طول و ارتفاع ۴ متر و اعتبار ۴ میلیارد ریال بهره برداری شد.

طرح احداث ساختمان ایستگاه آتش نشانی مرزن آباد در زمینی به مساحت ۴۷۷ متر مربع و با زیربنای ۴۳۰ متر مربع در ۲ طبقه و با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال و طرح احداث میدان و سه راهی شهرک صنعتی و ادامه بلوار امام رضا به طول ۴۰۰ متر و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

مدیرشرکت مخابرات نوشهر و چالوس در آئین بهره برداری از طرح فیبر نوری شهرک صنعتی گفت ‌:‌ با بهره برداری از طرح (FTTH) در این شهرک صنعتی ۶ کیلومتر فیبرنوری کشیده شد که علاوه بر ارتقای کیفیت ارتباط به ۱۰۰ مگا بیت در ثانیه شاهد کاهش هزینه ۸ میلیون ریالی سالانه اینترنت نسبت به ارتباط با (ADSL) خواهیم بود.

محمد اسحاقی افزود: در حال حاضر حدود ۴۰۰ مشترک از فیبر نوری بهره می برند که با توجه به استقبال مردم تا پایان سال این میزان به بیش از ۵۰۰ مشترک حواهد رسید.

فرماندار چالوس نیز در این آئین اظهار داشت: فاز ۲ شهرک صنعتی مرزن آباد با ۳۲ هکتار با پی گیری های صورت گرفته در این دولت ایجاد شد که با فراهم شدن زیر ساخت مهمی همچون ارتباط فیبر نوری شاهد حضور پر رنگ واحدهای دانش بنیان در این شهرک صنعتی هستیم.

محمدناصر زندی تصریح کرد: هم اکنون محدودیت تردد خودروهای باری از محور کندوان، هزینه حمل محصولات این شهرک به تهران افزایش یافته و به تبع آن کاهش رغبت سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرک را موجب می شود که باید برای رفع این مشکل اقدام لازم در نظر گرفته شود.

بخش مرزن آباد چالوس دارای ۸۹ نقطه روستایی و یک نقطه شهری از دستکم ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.