به گزارش خبرنگار مهر، ساختمان شماره ۲ مرکز آموزشی درمانی رازی قائمشهر صبح شنبه با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت افتتاح شد.

سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساختمان شماره ۲ مرکز آموزشی درمانی رازی قائمشهر به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع در پنج طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال احداث و تجهیز شد.

وی افزود: ساخت این پروژه از سال ۹۶ آغاز و در بهمن سال ۹۸ تکمیل و تجهیز شد و مساحت هرطبقه این ساختمان ۴۹۵ مترمربع شامل همکف، کتابخانه، بخش بستری، مسمومیت، بخش بستری بیماری‌های عفونی، بخش بستری بیماری‌های داخلی و بخش اداری و مالی است.

وی همچنین به افتتاح ساختمان جدید پیراپزشکی و فناوری‌های نوین پزشکی در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) اشاره کرد و گفت: این طرح از سال ۹۴ به مساحت شش هزار و ۳۸۰ مترمربع و در چهار طبقه آغاز شد.

موسوی ادامه داد: تاکنون برای تکمیل و تجهیز این پروژه ۲۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه هزینه شده است و فضای آموزشی آن شامل کتابخانه، کلاس‌های آموزشی، سالن‌های آزمایشگاه، پراتیک، فناوری اطلاعات سلامت، رادیولوژی، بینایی سنجی و غیره است.

وی افزود: دانشکده پیراپزشکی از سال ۷۱ برای ارائه خدمات آموزشی دانشجویان در مقاطع مختلف فعالیت می‌کند و دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی نیز از سال ۹۶ با پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتر تخصصی فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1348036
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.