به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مرتضی رمضانی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب بی نظیری بوده که نظیر آن در جهان نبوده است و غیر قابل مقایسه با تمام انقلاب‌های جهان است، اظهار داشت: دهه فجر و دفاع مقدس با خاطرات تلخ وشیرین آن نباید از ذهن‌ها فراموش شود و نباید به راحتی از این ایام گذشت بلکه با نشست‌های بصیرتی مسیر انقلاب را ترسیم کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان بابل با گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: سردارهایی چون حاج قاسم سلیمانی و شهید باکری‌ها از تولیدات کارخانه انسان سازی حضرت امام هستند که با ترور دشمنان از بین نخواهند رفت بلکه این کارخانه، نخبگان ایثارگر دیگری را تولید خواهد کرد که ایرانی پرقدرت تراز قبل خواهند ساخت.

رمضانی در بخشی دیگر از سخنانش به برنامه‌های دهه فجر اشاره و اضافه کرد: از جمله برنامه‌های سپاه شهرستان بابل در دهه فجر امسال ۳۰۰ عنوان برنامه در ۹۶۰ رده بوده که با محوریت سردار سلیمانی و با نگاه کمک به محرومین در قالب ساخت خانه محروم اجرا می‌شود.

وی گفت: بسیج سازندگی ساخت ۶۵ خانه محروم را عهده دار شده و ۶۰ خانه محروم را امسال شروع به ساخت کرده است و در دهه فجر امسال ۸ خانه محروم را افتتاح می‌کند.

وی در پایان سخنانش به انتخاب اصلح مردم در انتخابات مجلس اشاره کرد وافزود: همه اقشار مختلف جامعه باید با حضور حداکثری و مسئولانه باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1344930
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.