علی شادمان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این تعداد طرح ها با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد و ۲۷۸ میلیون تومان آماده بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح برای ۲۷۲ نفر اشتغال به صورت مستقیم ایجاد خواهد شد.

شادمان گفت : از این تعداد طرح ها قابل بهره برداری  ۲۸ طرح با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۶۲۹ میلیون تومان در بخش مرکزی، ۱۹ طرح با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۱۰۶ میلیون تومان در بخش چمستان و ۱۶ پروژه با ۸ میلیارد و ۵۴۳ میلیون تومان نیز در بخش بلده این شهرستان قرار دارد.

وی افزود : طرح های قابل بهره برداری در این ایام شامل افتتاح پروژه های عمران وتوسعه شهری، برق رسانی،مخابراتی، اجرای طرح های هادی،آسفالت راه روستایی، احداث مسکن مددجویان بهزیستی، کشاورزی، منابع طبیعی و امداد و احداث واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی است.

او از بهسازی و آسفالت راه سیاه سنگ، جوربند و واز به طول ۱۳ کیلومتر، آسفالت و بهسازی معابر به همراه روشنایی شهر ایزدشهر، واحد تولیدی و صنعتی بتن آماده و ورق های فلزی چمستان، ۱۸ طرح برق رسانی و ۱۲ طرح مخابراتی به عنوان دیگر طرح های شاخص آماده بهره برداری طی دهه فجر در این شهرستان نام برد.

فرماندار نور با اشاره به این که در دهه فجر امسال در این شهرستان پروژه ای کلنگ زنی نخواهد شد ، اظهار داشت: در این ایام  بیش از ۳۰ برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی اجرا خواهد شد.

شهرستان نور با جمعیتی بیش از ۱۲۱ هزار نفر در غرب مازندران قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.