سردار محمد علی آسودی روز یک شنبه در مراسم بزرگداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی که در مصلی شهرستان سیمرغ برگزار شد ، افزود : آمریکا در طول ۴۱ سال پیوسته با تحلیل های اشتباه شکست های زیادی را متحمل شده است و هر چه تلاش می کرد تا انقلاب اسلامی را به خصوص از سال ۲۰۰۳ به این طرف جبهه مقاومت را شکست دهد ، اما خود متحمل شکست های پی در پی شده است .

وی با اعلام اینکه آمریکا همیشه در شناخت مردم ایران تحلیل های اشتباهی داشته است ، گفت : آمریکایی ها با هزینه های هنگفت و برنامه های اشتباه تصور داشتند که می توانند مردم را از نظام دور کنند ، اما با شکست های پی در پی تمام تصوراتشان غلط از آب در آمده است .

مشاور فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدام نابخردانه شخص ترامپ با مشورت وزیر خارجه و وزیر دفاع در خصوص سردار سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد : آنان تحلیل کردند که اگر سردار سلیمانی را بزنیم بساط جبهه مقاومت و جبهه قدس جمع می شود و رهبر ایران فرماندهی مثل سردار سلیمانی پیدا نخواهد کرد ، آنان متاسفانه با یک تحلیل اشتباه تصمیمی برخلاف موازین و قوانین بین المللی که هیچ مقام رسمی یک کشور به ویژه رئیس جمهور نمی تواند دستور ترور یک مقام رسمی در کشور دیگر را صادر کند ، صادر کرده اند.

سردار آسودی با اعلام اینکه این تحلیل غلط ترامپ او را با چالش مواجه کرده است، گفت: بسیاری از سران این اعتراض را به ترامپ داشته اند که با چه تحلیل و قانونی دست به این اقدام زده ای واین تصمیم اشتباه از صبح جمعه سیزدهم دی ماه به این طرف آمریکا را با یک معضل بین المللی مواجه کرده است و تمام آزادی خواهان جهان برعلیه آمریکا شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بعد از به شهادت رسیدن سردار قاسم سلیمانی همه ملت عزادار شده اند ، افزود : بیش از ۸۰ میلیون نفر اعلام کرده اند که من قاسم سلیمانی هستم ، سلیمانی نه تنها در ایران بلکه در عراق و دیگر کشورها تکثیر شده است و میلیون ها قاسم سلیمانی فریادشان انتقام از دشمن است .

مشاور فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، بیان کرد : تمام مردم دنیا به پا خواسته اند و تقاضایشان انتقام خون سردار سلیمانی است بنابراین ما هم برابر قوانین بین المللی انتقام سختی را از آمریکا خواهیم گرفت تا برای همیشه در تاریخ ثبت شود .

سردار آسودی با بیان اینکه سردار سلیمانی مدافع نظام بوده است، افزود: شهید سردار سلیمانی بر خود واجب می دانست که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و امام راحل ( ره ) از نظام دفاع کند و این دفاع را از واجبات می دانست.

وی ویژگی های سردار قاسم سلیمانی را ولایت مدار، گوش به فرمان رهبری ، اطاعت از رهبر و مطیع فرمان رهبری اعلام کرد.

مشاور فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از رمز و رازهایی که سردار سلیمانی را بین المللی کرد این بود که رهنمودهای ولایت را به عنوان یک دستور الهی نه به صورت یک دستور اداری انجام می داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.