پیش از این زمان برگزاری دیدار این دو تیم ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تعیین شده بود.

مدیر امور رسانه ای هیات فوتبال مازندران گفت: درب ورزشگاه شهید وطنی چهار ساعت پیش از شروع بازی ها یعنی ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه طبق دستورالعمل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بر روی تماشاگرانی که پیش از این بلیت این مسابقه را دریافت کردند، باز می شود.
علی امینی با اعلام این که تمامی ۶ هزار بلیت مسابقات در کمتر از ۲۴ ساعت یعنی تا ساعت ۹ صبح روز گذشته به فروش رفت، افزود: تنها کسانی که بلیت دارند، می توانند از طریق گیت وارد ورزشگاه شوند.
وی در مورد احتمال عدم رعایت سهمیه ۱۰ به ۹۰ فروش بلیت به دلیل تعداد زیاد مازندرانی های طرفدار آبی پوشان، گفت: این احتمال وجود دارد، ولی این افراد نمی توانند بیش از این ظرفیت ورزشگاه را به صورت اختصاصی برای خود در نظر بگیرند و در این صورت مجبورند در سایر مکان های دیگر بازی را به تماشا بنشینند.
مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران افزود: به هر حال ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با کمک نیروهای امنیتی و انتظامی و سایر عوامل اجرایی برای برگزاری دیدار دو تیم استقلال تهران و نساجی قائمشهر آماده است و مشکلی  وجود ندارد و بازی نیز طبق زمان مقرر برگزار خواهد شد.
به گفته امینی این بازی نیز همانند سایر دیدارهای خانگی نساجی قائمشهر از طریق شبکه طبرستان به صورت زنده پخش می شود.

وی اظهار داشت: هیات فوتبال مازندران نیز از چند روز پیش تمامی برنامه خود را برای هماهنگی جهت برگزاری خوب این دیدار انجام داد و انتظار می رود که بازی آرامی را همانند سایر دیدارهایی که پیش از این در شهید متقی قائمشهر برگزار شده، به نظاره بنشینیم.
امینی از تماشاگرانی که موفق به دریافت بلیت نشدند نیز درخواست کرد تا از اجتماع در برابر درب ورزشگاه و یا هر مکان دیگری خودداری کنند و بازی را از طریق گیرنده خود در منزل تماشا کنند.
هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر با انجام دیداری بین تیم نساجی قائمشهر و استقلال تهران عصر امروز در ورزشگاه شهید متقی شهر قائمشهر پیگیری می شود.
علی صفایی، بابک داوری، محمدعلی پورمتقی داروان این دیدار هستند و علی بای و حسین زمانی هم به عنوان کمک داوران اضافی حضور دارند. داور چهارم این دیدار هم رحیم حاجیلو است و خاتم بکپوز هم  ناظر داوری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.