فرماندار نوشهر روز دوشنبه در حاشیه افتتاح طرح های هفته دولت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها شامل اجرای طرح هادی ، ۲ طرح در زمینه کاریابی و مشاغل خانگی است.

عبدالصمد صفرنژاد ادامه داد:  طرح هادی  روستای علی آباد میر با ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به اتمام رسید و برای افتتاح موسسه کاریابی و کارگاه قنادی در روستای نیرنگ در مجموع  ۱۱۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 فرماندار نوشهر افزود: امسال در هفته دولت ۳۵ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۴۸۶ میلیون تومان در این شهرستان بهره برداری می شود.

وی تصریح کرد: از این تعداد،  ۵ طرح در بخش آب، ۷ طرح در حوزه مسکن، ۵ طرح در حوزه برق رسانی، ۲ طرح مربوط به حوزه راه و شهرسازی، ۲ طرح در حوزه مخابراتی و ۱۲ طرح مربوط به سایر دستگاههای اجرایی و ۲ طرح هادی نیز در حوزه بنیاد مسکن اجرایی بوده است.

وی تصریح کرد: احداث شبکه آب شرب و فاضلاب شهر پول بخش کجور با حدود ۲ میلیارد تومان، توسعه ۸۵۰ متر مربعی و بهسازی یک هزارو ۷۵۰ متر مربعی ترمینال فرودگاه نوشهر از مهمترین طرح های می باشند که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
صفرنژاد همچنین  از آغاز عملیات اجرایی ۸ طرح دیگر با اعتباری بالغ بر ۱۷۸ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان در این هفته خبر داد و افزود: عملیات اجرایی پروژه مهم همچون ایجاد راه دسترسی به بندر با یکصد میلیارد تومان ، ریل گذاری اسکله جنوبی بندر با ۸ میلیارد تومان و محوطه سازی و احداث باشگاه ملوانان بندر نوشهر  هرکدام با چهار میلیارد تومان و ...  در این هفته اغاز می شود.

دوم تا هشتم شهریور ماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است. 

/۱۲۹۵/ ۱۶۰۲/۱۸۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.