دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: نباید اجازه دهیم هر رانتی وارد اشتغال شود و باید جراحی لازم انجام شود.

به گزارش ایلنا، نصرالله دریابیگی امروز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان مازندران افزود: در جامعه ما نارضایتی در بخش امور کارگری وجود دارد و روزانه با بیکاری و اخراج و موارد مختلف مواجه هستیم.

وی بیان داشت: شرکت هایی که تولید دانش و اشتغال می کنند؛ مهم هستند و خدمات صادقانه دارند و همه ما باید برای اشتغال تلاش کنیم.

دریابیگی گفت: در دیدار با رهبری، ایشان فرمودند در همه موارد کشاورزی، صنعت و گردشگری و امداد و بهزیستی و.. باید به اشتغال پایدار توجه شود.

وی بیان داشت: اگر به اشتغال پایدار در استان توجه نشود؛ همان بدهکار بیکار تحویل خواهیم داد.

وی با بیان اینکه خصوصی سازی بلای جان مازندران شد؛ خاطر نشان کرد: اکنون هم مخابرات استان با خصوصی سازی، بلای جان شده است.

 دربابیگی گفت: با اجرای خصوصی سازی نادرست، واحدهای بزرگ تولیدی از دو هزار نفر کارگر به 200نفر رسیدند و آن هم در هاله ای از ابهام است.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران ادامه داد: برخی بنگاهها واگذار و زمین ها تحویل و برج سازی شده است و این در شان مردم ما نیست و در مازندران مظلوم باید کاری شود تا برای رفع مشکلات مردم تلاش شود.

وی یادآور شد: نباید اجازه دهیم هر رانتی وارد اشتغال شود و باید جراحی لازم انجام شود.

دریابیگی گفت: کارگروه اشتغال باید وضعیت اشتغال را با دغدغه های مردم مورد پیگیری قرار داده و پویایی جامعه را تقویت کنیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران افزود: ما نگران اشتغال، بیکاری، مردم و تامین اجتماعی هستیم و باید در این بخش تلاش بیشتری انجام شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.