به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران افزود : در این ارتباط حدود 2 هزار و 40 نفر اعم از قاچاقچی و معتاد دستگیر شدند که پرونده اشان به دستگاه قضایی ارسال شد.
وی تعداد خرده فروشان دستگیر شده به خاطر فروش مواد مخدر در تعطیلات نوروزی سال جاری را حدود 690 نفر اعلام کرد.
سرهنگ مفخمی شهرستانی با اعلام افزایش 14 درصدی کشفیان مواد مخدر در تعطیلات نوروزی سال جاری ، از کاهش سرقت و افزایش امنیت اجتماعی به عنوان نتایج افزایش دستگیری و کشفیات مواد مخدر در نوروز 98 یاد کرد.
** رشد چهار درصدی کشفیات مواد مخدر در سال 97
رئیس کمیته مقابله با مواد مخدر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران همچنین گفت که میزان کشفیات مواد مخدر در این استان طی سال گذشته نسبت به سال 97 حدود چهار درصد بیشتر شد.
وی افزود : پارسال افزون بر چهار هزار و 326 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شد که سه هزار و 800 کیلوگرم از این مواد از سوی نیروی انتظامی و بقیه توسط نیروهای اطلاعاتی بود.
سرهنگ مفخمی شهرستانی تسریع در رسیدگی به پرونده قاچاقچیان مواد مخدر، تغییر در رویکرد برخورد با روانگردان، بازدید از گلخانه های مشکوک به کشت خشخاش و ساماندهی مناطق آلوده را از برنامه های مهم برای تشدید برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و افزایش کشفیات برشمرد.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.