فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 2 کیلو گرم تریاک در اجرای طرح مقابله با سوداگران مرگ در این شهرستان، خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ ابراهیم شجاعی در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری امنیت عمومی و پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی، طرح برخورد با سوداگران مرگ و عاملان افیونی در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان شدند .

سرهنگ شجاعی،خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازرسی از منزل وی 2 کیلو گرم تریاک کشف شد .

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، اظهار داشت:اعتیاد به مواد مخدر آفتی بر پیکر جوامع بشری است که قدرت تفکر، خلاقیت، توان و قدرت سازندگی را از انسان ها گرفته و بنیان خانواده ،اعتقاد و باورهای دینی آنها را در معرض نابودی و از هم پاشیدگی قرار داده است .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در خاتمه با بیان این که، خانواده مهم‌ترین و اساسی‌ترین نقش را در پیشگیری از اعتیاد جوانان به مواد مخدر ایفا می‌کند از شهروندان خواست: برای ریشه کن کردن مواد مخدر در جامعه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.