سرپرست اداره شیلات شهرستان نوشهر روز یکشنبه در حاشیه بهره برداری از طرح پرورش ماهی به خبرنگار ایرنا گفت : این واحد پرورش ماهی با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال و با ظرفیت تولید سالانه 20 تن ماهی سردآبی اماده بهره برداری شد.
مصطفی رضوانی تصریح کرد: این واحد تولیدی به صورت سیستم نیمه متراکم و با برگشت و تصفیه آب در یکهزار و 400 متر مربع فضا و با اشتغالزایی شش نفر از سوی بخش خصوصی به بهره برداری رسید.
رئیس اداره بهزیستی نوشهر نیز در حاشیه بهره برداری از پنج واحد مسکن روستایی معلولین به ایرنا افزود: چهار واحد در روستاهای علی آباد عسگرخان، ملکار، خیرسر در بخش مرکزی و یک واحد نیز در روستای چتن بخش کجور تحویل خانواده دارای 2 معلول شد.
جواد بسطامی ادامه داد: این خانه ها با زیربنای بین 70 تا یکصدمترمربع هرکدام با 180 میلیون ریال کمک بلاعوض اداره بهزیستی و نیز 180 میلیون ریال وام 14 درصدی به همراه انشعاب رایگان آب، برق و گاز در شهرستان احداث شد.
وی خاطرنشان کرد: با تحویل پنج واحد خانه مسکونی به خانواده های دارای 2 معلول تعداد واحدهای مسکونی تحویل داده شده در امسال به 14 واحد رسید و ساخت 15 واحد دیگر در حال انجام است.
وی همچنین با اشاره به افتتاح سالن اجتماعات این اداره گفت : برای تجهیز سالن اجتماعات اداره بهزیستی نوشهر 700 میلیون ریال هزینه شده است.
شهرستان نوشهر با جمعیتی دستکم 130 هزار نفر درغرب مازندران هر هفته به جز ایام تابستان و عید، پذیرای 400 هزار نفر گردشگر است.
/1295/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.