به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران هزینه ساخت این واحدهای مسکونی را 100 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: خانه های آماده تحویل از مجموعه 746 واحد مسکونی محرومان است که ساخت آنها از تیر ماه سال جاری آغاز شده بود.
وی گفت: همزمان با دهه فجر همچنین 120 پروژه محرومیت زدایی در حوزه آب ، شبکه آبرسانی، منابع ذخیره سازی آب، خانه عالم و مرکز بهداشتی درمانی با هزینه 30 میلیارد تومان در مازندران افتتاح و 500 سری جهیزیه نیز به افراد نیازمند شناسایی شده اهدا می شود.
سرهنگ شریعتی با اعلام این که دهه فجر بهترین موقعیت برای تبیین دستاوردهای انقلاب و ارزیابی تحقق اهداف آن است، از محرومیت زدایی به عنوان یکی از اهداف و دستاوردهای انقلاب یاد کرد.
وی یکی از اهداف تشکیل بسیج سازندگی را کمک به محرومیت زدایی در کشور دانست و گفت که این نهاد از زمان تاسیس در سال 85 تاکنون برای اجرای حدود 6 هزار پروژه محرومیت زدایی کمک کرده است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران افزود: همچنین مجموعه سپاه کربلا از سال 91 تا 96 با پرداخت یکهزار و 800 میلیارد تومان به صورت وام در حوزه اقتصاد خرد، در راه محرومیت زدایی گام برداشته است.
وی ادامه داد: از آنجا که یکی از اقدامات مهم برای محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال است ، بسیج سازندگی مازندران تاکنون 23 هزار و 800 کارگاه و عرصه شغلی در زمینه های مختلف اعم از صنایع تبدیلی بویژه کشاورزی و صنایع دستی ایجاد کرده است.
سرهنگ شریعتی مشارکت در حوزه اجرای پروژه های بزرگ و عمرانی را یکی از اقدامات بسیج سازندگی برشمرد و افزود که این نهاد تاکنون بیش از 170 کیلومتر بهسازی راه روستایی استان انجام و بهسازی 100 کیلومتر از راه های روستایی را در دست اجرا دارد.
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.