جلسه معارفه بخشدار جدید مرکزی ساری با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان و شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی برگزار شد .
فرماندار شهرستان ساری در این نشست با توصیه به مسئولان و مدیران که خدمتگزاری به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار بدهند ، گفت که عیار ارزیابی مدیران در نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس میزان خدمتگزاری است
عباسعلی رضایی افزود : اینکه افراد به القاب و عناوینی همچون فرماندار ، بخشدار و دهیار در جامعه شناخته شوند و تنها این عناوین را یدک بکشند این مساله به بیراهه رفتن اصل فعالیت هر مدیر به شمار می رود .
وی ادامه داد : مدیران نظام جمهوری اسلامی باید شنونده مشکلات و مسائل مردم و جامعه باشند و برای رفع آن بدنبال راه حل باشند و این کار با نشستن پشت میز مدیریت بدست نمی آید .
فرماندار ساری رمز موفقیت مدیران را در کم کردن فاصله میان خود و مردم ذکر کرد و ادامه داد : شاید بخاطر کمبود اعتبارات و امکانات نتوانیم بخشی از خواسته ها و نیازهای مردم را برآورده بکنیم ولی می توانیم شنونده خوبی برای مشکلات آنان باشیم تا از این طریق آنها مسئولان را در کنار خود ببینند .
وی با تاکید به مدیران دستگاههای اجرایی گفت : نباید مردم را نامحرم از خود بدانیم و با کم کردن فاصله ها میان مسئولان و مردم ، زمینه خوشبینی به نظام را در جامعه پر رنگ تر بکنیم .
رضایی اظهار داشت : مردم باید اثرات کار مسئولان را ببینند و بدانند و این موضوع با دسترسی افراد به خدمات و امکانات رویت می شود و نیاز به رفتن پشت تریبون و گزارش دهی مسئولان نیست .
وی تاکید کرد : مردم منصفانه عملکرد مسئولان را ارزیابی می کنند و آنان قدرشناس فعالیت مدیران خدوم هستند .
فرماندار ساری همچنین گفت : دغدغه رسانه ها را باید جدی بگیریم چرا که آنها با حضور در جامعه و میان مردم به صورت ملموس با مشکلات آشنا هستند .
بخشدار جدید بخش مرکزی ساری هم در این مراسم گفت : رضایتمندی مردم باید به عنوان سرلوحه کارهای اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی قرار بگیرد و از این طریق است که می توانیم روستاهای ساری را در مسری تعالی و توسعه قرار بدهیم .
هادیان از تهیه شناسنامه علمی و کاربردی روستاها به عنوان اصلی برنامه اش در بخش مرکزی ساری عنوان کرد و ادامه داد : براساس شناسنامه ای که تهیه می شود چشم انداز فعالیت هر یک از روستاها از این طریق ارائه می شود و تا طی سالها براساس این برنامه حرکت ها صورت بگیرد .
وی با اشاره به فعالیت 35 کارخانه در بخش مرکزی ساری گفت : پیگیری مشکلات و مسائل این واحدها و سرپا ماندن آنها را پیگیری می کنیم .
سید حجت الله هادیان ، بخشدار مرکزی ساری که از سال 1375 فعالیت خود را در بخش کلیجانرستاق ساری آغاز کرد و پس از آن در ادامه فعالیتش در بخش های اداری مالی و سیاسی و امنیتی فرمانداری ساری فعالیت کرد .
وی هم اکنون ریاست شورای اسلامی شهرستان ساری را برعهده دارد .
پیش از این رمضانعلی رضایی راد از سال 1371 به عنوان بخشدار مرکزی ساری فعالیت می کرد .
بخش مرکزی ساری با 448 هزار کیلومتر وسعت و 111 روستا ، بیش از 81 هزار جمعیت را در خود جای داده است .
/1654/2096/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.