نماینده ولی فقیه در مازندران در آیین معارفه استاندار جدید مازندران بر لزوم توجه به انسجام و وحدت و به‌کارگیری مدیریت جهادی برای توسعه و پیشرفت استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،آیت‌الله نورالله طبرسی  در جلسه شورای اداری مازندران و معارفه استاندار جدید که با حضور محمد اسلامی استاندار پیشین مازندران و وزیر فعلی راه و شهرسازی و بهرام سرمست سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور در استانداری مازندران برگزار شد، با تأکید بر اینکه پُست‌ها همواره بر جای خود باقی می‌مانند و این افراد هستند که عوض می‌شوند، اظهار داشت: مهندس اسلامی به امور مازندران آشناست و امیدواریم با حمایت او و وزارت کشور و همکاری نمایندگان استان، توسعه و پیشرفت مازندران رقم بخورد که همه در آن سهیم و مسئول هستیم.

وی ضمن بیان اینکه مسئولیت نان و آب نیست بلکه امانت است و همه ما امانتدار هستیم، افزود: مهندس اسلامی در مدت کوتاهی که استاندار مازندران بود، خوب درخشید و مازندران را شناخت و ساختار استان را مشخص کرد که در آینده به چه سمت و سویی رود.

نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد: استاندار جدید نیز با توجه به فعالیت در فرمانداری و معاونت سیاسی استانداری آشنا به وظایف سیاسی و دینی خود است و باید به خدمت مشغول شود.

آیت‌الله طبرسی ،مازندران را استانی سیاسی برشمرد که مانند کشور کوچکی است و نیاز به همکاری همگان دارد تا با همه مشکلات موجود، آن‌گونه که دلخواه همه است مدیریت شود.

وی همچنین بر وحدت و انسجام همگانی تأکید کرد و توسعه استان را در گرو مدیریت جهادی دانست.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.