به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله نور الله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: مردم نیازمند اقدام بنیادی هستند و باید برنامه جامعی برای حل مشکلات اقتصادی عملیاتی شود.
وی : امروزه مردم انقلابی، متدین و افرادی که نمی خواهند مال حرام به زندگیشان وارد شود در رنج و عذابند و اجرای اوامر رهبر معظم انقلاب در باره اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی در این راستا کار ساز است .
امام جمعه ساری گفت: بخش عمده ای از مراجعان به دفتر من مشکل معیشتی و بیکاری فرزندان دارند و من نمی دانم چه پاسخی بدهم.
طبرسی افزود: ایرانیان بهترین مردم جهان هستند و به رغم مشکلات فراوان همواره یار و یاور ولایت فقیه بوده و در مناسبات سیاسی و مذهبی حضور عاشقانه دارند که این امر قطعا وظیفه مسئولان را دو چندان می کند.
وی ادامه داد: اغلب رسانه های جهان با مدیریت نظام صهیونیستی بر ضد ایران اسلامی فعالیت می کنند و مسئولان بدانند که فقر معیشتی مردم می تواند سوژه مناسبی برای مخدوش کردن جمهوری اسلامی باشد.
امام جمعه ساری گفت: با اجرای الگوی ایرانی اسلامی در کشور مهریه های نجومی، اتومبیل های میلیارد تومانی به کنار رفته و فاصله طبقاتی بشدت کاهش می یابد.
وی افزود: به رغم تذکرات امام راحل و رهبر معظم انقلاب، اشرافیگری در کشور همچنان در حال افزایش است و در حالی که افراد آبرومند قادر به تهیه جهیزیه برای دخترشان نیستند و در هزینه لازم زندگی مانده اند، تعدادی نیز ثروت باد آورده را با خودرو و منازل مجلل به نمایش می گذارند.
1888/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.