مهدی محمدی گفت : مرغ باید در مرغداری به صورت مستقیم توزیع شود تا هزینه ها کاهش یابد.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، در جلسه ی تنظیم و کنترل بازار، فرماندار قائمشهر با اشاره بر وجود عامل و واسطه در کشتارگاه ها گفت : به دلیل وجود عامل در کشتارگاه ها قیمت مرغ افزایش پیدا می کند و باعث نارضایتی مردم می شود.

مهدی محمدی تصریح کرد : مرغ باید در مرغداری به صورت مستقیم توزیع شود تا هزینه ها کاهش یابد.

محمدی با اشاره به حضور دامپزشک در هایپرها و مراکزی که دام، طیور و آبزیان زنده دارند گفت: دستگاه متولی باید بر این هایپرها نظارت کند، هزینه دستمزد دامپزشک در این مراکز از جیب مردم داده خواهد شد که این عمل اصلا قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: هایپرها و فروشگاه های بزرگ باید انبارهایشان پر باشد تا مشکلی از بابت تامین نیازهای مردم نداشته باشند.

هوشنگ قبادی رئیس اداره صنعت و معدن قائمشهر کالای مورد نیاز برای تامین تنظیم و کنترل بازار را مرغ، گوشت قرمزو لاستیک حواله ای برشمرد و افزود : جدیدا برنج و روغن نیز به این موارد اضافه شده است که هنوز در سطح استان است و منتظر تقسیم شهرستانی هستیم.

هوشنگ قبادی نوسانات قیمت را در سطح کشور عنوان کرد و گفت : در مقطع زمانی که شاهد افزایش قیمت مرغ بودیم، مرغ در قائمشهر نسبت به دیگر شهرستان ها دارای قیمت کمتری بود.

رئیس اداره صنعت و معدن از توزیع پنجاه و دو تن مرغ به وسیله ده مباشر در سطح شهرستان خبر داد و اظهار کرد : گوشت قرمز توسط پنج مباشر و به میزان یازده تن تا تاریخ 5/7/97 و لاستیک حواله ای توسط سه مباشر و به میزان دوهزار514 حلقه سواری و باری تا کنون توزیع شده است.

قبادی باتاکید بر شش هزارو987 بازرسی انجام شده از ابتدای سال تاکنون که ششصدو بیست و هشت پرونده تشکیل شد، خاطرنشان کرد: به نسبت سال قبل بیست درصد افزایش داشتیم اما درحال حاضر وضعیت قیمت ها نرمال است و با افزایش شدید قیمت مواجه نیستیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.