مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران گفت: 12 جلد کتاب با موضوع نقش مازندران در دفاع مقدس تالیف می شود.

به گزارش ایلنا از ساری،عبدالله ملکی صبح امروز در دیدار نیروهای مسلح استان و اعضای ستاد هفته دفاع مقدس با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس با تشریح برنامه های این هفته اظهار داشت: بیش از 5 هزار برنامه و 60 عنوان در حوزه های مختلف در سطح استان در حال اجراست.

وی افزود: همایش فرماندهان نیروهای مسلح در نوزدهم شهریور و تشییع و خاکسپاری شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم از برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس بوده که در استان برگزار شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران گفت:    رژه نیروهای مسلح در سی و یکم شهریور که همزمان با سراسر کشور برگزار شد نمادی دیگر از قدرت و صلابت نیروهای مسلح در این هفته بوده است.

وی افزود: نشست با علمای دفاع مقدس در سالن غدیر سپاه کربلای مازندران و دیدار با 700 خانواده شهدا ،جانبازان و ایثارگران از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

ملکی تبیین عملیات ثامن الائمه و بزرگداشت شکست حصر آبادان، تجلیل از رزمندگان، جهادگران و پیشکسوتان دفاع مقدس، بررسی اهمیت نقش خانواده‌ها در حفظ ارزش‌های اسلامی، صیانت از آرمان‌های انقلاب و پیروزی رزمندگان دفاع مقدس و همچنین تکریم زنان اسوه صبر و مقاومت سرفصل‌های مهم برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد.

وی حضور نیروهای مسلح در نماز جمعه و اکران فیلم با موضوع دفاع مقدس در شهرستان محمودآباد و اجرای یک برنامه شاخص در پایگاه ها و تجلیل از رزمندگان و پیش کسوتان دفاع مقدس از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

ملکی با بیان اینکه تالیف 12 جلد کتاب تحت عنوان نقش مردم مازندران در پیروزی انقلاب اسلامی و کتاب بنیاد امور مهاجرین در دستور کار ما قرار گرفته است گفت: بیش از یکهزار مدخل با موضوع دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه های فرهنگی در این بخش است.

وی به پروژه پارک موزه دفاع مقدس مرکز مازندران اشاره کرد و گفت: این پارک موزه در سه فاز تعبیه شده که فاز یک آن افتتاح و دو فاز دیگر در حال ساخت است .

ملکی افزود: فاز سه پارک موزه دفاع مقدس تحت عنوان "مازندران در گذر تاریخ " است که می طلبد شهرداری ساری پای کار آمده تا این فاز نیز به اتمام برسد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.