به گزارش ایرنا، اصغر حقی پور ظهر روز دوشنبه در گردهمایی رابطین و نمایندگان ستاد بازسازی عتبات عالیات در دستگاه های مختلف که در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان برگزار شد، افزود: جشنواره نشان محبت با هدف اطلاع رسانی برای خیرین و افراد دارای توان مالی برای ارتقای مشارکت های مردمی در بازسازی عتبات عالیات برگزار می شود.
وی خطاب به رابطین عتبات عالیات در دستگاه ها و نهادهای مختلف اجرایی گفت: رابطان نمایندگان تام الاختیار ستاد بازسازی عتبات عالیات برای اطلاع رسانی و جلب مشارکت در ادارات هستند.
رئیس ستاد بازسازی ستاد عتبات عالیات استان لرستان افزود: جشنواره نشان محبت جشنواره ای همانند جشن گلریزان است که هر کسی در حد توان مشارکت می کند و در این جشنواره نیز هر شخصی به فراخور توانی که دارد ضمن شرکت در این جشنواره به روند بازسازی عتبات عالیات کمک می کند.
حقی پور اظهار داشت: مشابه این جشنواره در استان های مختلف کشور برگزار شده و توانسته است که رقم های قابل توجهی جمع آوری کند.
رئیس بازسازی عتبات عالیات استان لرستان افزود: در این جشنواره هنرمندانی که در فیلم ها و سریال های مذهبی نقش ایفا کرده اند از جمله داریوش ارجمند حضور دارند.
وی با اشاره به طرح حریم ابرار گفت: این طرح از جمله طرح هایی است که به منظور دریافت نذورات و مشارکت مردم در بازسازی عتبات عالیات در حال انجام است که در آن با همکاری بانک انصار دفترچه هایی در 10 قسط هر ماه 100 هزار ریال تهیه شده است.
حقی پور افزود: این دفترچه 10 برگه دارد که در هر قسط فرد مبلغ 100 هزار ریال پرداخت می کند و در پایان دفترچه نیز هدایایی به پرداخت کنندگان اعم از خاک متبرک قبر مطهر آقا اباعبدالله الحسین و سایر هدایا داده می شود.
وی با اشاره به کمک 120 میلیارد ریالی مردم لرستان در بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: این کمک ها بنا بر نذر و نیت مردم دقیقا بر همان نیابت آنها صرف شده است و در مجموع مردم لرستان تاکنون مشارکت خوبی در اجرای طرح های مختلف بازسازی عتبات عالیات داشته اند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان با اشاره به عشق و علاقه بالای مردم استان به عتبات عالیات گفت: بنا بر مشاهداتی که از 14 سال تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان داریم موارد بسیاری از کمک های مردمی وجود دارد که مردم با وجود سختی ها و مشکلات مالی، کمک های خود را دریغ نکرده اند.
1920/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.