اسد عبداللهی روز یکشنبه در گفت گو با ایرنا افزود: اگر بنا است مسئولان نسبت به وضعیت استان شناخت داشته باشند باید به نقاط مختلف سفر کنند و از نزدیک در جریان روند اجرای طرح ها و مشکلات پیش روی آن قرار گیرند.
وی اظهار داشت: پیگیری مسئولان به ویژه مدیریت ارشد استان در سطح ملی، ارائه راه حل، تامین منابع مالی طرح های بزرگ و رفع مطالبات مردم با سفر مسئولان عالی رتبه کشور تکمیل می شود.
فرماندار خرم آباد با اشاره به سفر چندین وزیر، معاون وزیر و رییس سازمان های مختلف به لرستان در تابستان امسال گفت: اصلی ترین کارکرد این سفرها و بازدیدهای میدانی، آشنایی با مشکلات، ارائه کمک و راهکار اجرایی برای اتمام یا شروع طرح ها، ارزیابی و ایجاد تعامل بین بخشی، انتقال پیام مدیران و بیان مشکلات به مقامات ارشد کشور است.
وی افزود: خرد جمعی ایجاب می کند دیدار و سرکشی امور برای تحقق آن باید انجام شود به همین دلیل دولتمردان باور دارند برای خدمت به مردم، سنجش، ارزش گذاری، هماهنگی و همدلی، دیدار با آنان ضروری است.
عبداللهی گفت: شناخت مشکلات و تصمیم گیری سریع برای رفع آن، ارتباط با مردم و ایجاد روحیه امید میان جامعه پیامد مهم سفرهای استانی دولتمردان است.
به گزارش ایرنا ماه گذشته لرستان میزبان مهمانان متعددی از مسئولان کشوری بوده که از جمله آن می توان به سفر وزرای اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رییس سازمان اداری و استخدامی، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیرعامل بنیاد برکت و چندین معاون وزیر از وزارتخانه هایی همچون راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس فدراسیون جانبازان و معلولان و معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد.
همچنین لرستان امروز و فردا میزبان محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رییس جمهوری است.
7269/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.