به گزارش ایرنا این رانندگان درگفت وگو با خبرنگارایرنا بیان کردند: پول های دستگاه کارتخوان نصب شده دراتوبوس های شرکت واحد بخش خصوصی به طور مستقیم به حساب آنها واریز نمی شود لذا همواره از سازمان اتوبوس رانی شهرداری بروجرد طلب دارند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بروجرد گفت: اتوبوسرانان معترض مربوط به بخش خصوصی شرکت واحد هستند که از حدود چهارماه پیش تاکنون هزینه بلیت خود را از شهرداری بروجرد دریافت نکرده اند.
احمد گودرزیان افزود: اتوبوس های بخش خصوصی مجهز به دستگاه کارت خوان بلیت هستند و وجه کرایه ای که از مسافرین دریافت می کنند به حساب شهرداری واریز می شود.
وی با اشاره به اینکه این اتوبوسرانان دومین بار درسال جاری است که به نشانه اعتراض به پرداخت نشدن وجه بلیت ها توسط شهرداری در یکی از خیابان های شهر تجمع می کنند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بروجرد اظهارکرد: با توجه به پیگیری های انجام شده مشکل اتوبوسرانان بخش خصوصی بزودی مرتفع خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا حدود 20 تن از رانندگان اتوبوس های بخش خصوصی شرکت واحد امروز با پارک کردن خودروهای خود در حاشیه بلوار بهشت بروجرد اقدام به جابه جایی مسافران نکردند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.