به گزارش خبرآنلاین لرستان، معاون رفاه اجتماعی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی لرستان در این بازدید گفت : آشنایی دانش آموزان با محیط کار و نقش تولید و اقتصاد در مسیر پیشرفت و توسعه استان از مهم ترین اهداف برگزاری این بازدیدهاست.

حمیدرضا درویش پور افزود: آشنایی دانش آموزان با محیط های تولیدی و صنعتی می تواند زمینه ساز ایجاد تحرک ، نشاط ، خودباوری و دانش پژوهی در بین قشر آینده ساز کشور و استان باشد.

قایم مقام شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم به مسولان ، معلمان و دانش آموزان حاضر در این بازدید گفت: شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر در سال های اخیر توسعه فعالیت های تحقیقاتی -پژوهشی ، خلاقیت و نوآوری و افزایش محصولات در جهت پاسخگویی به نیازهای جامعه را در دستور کار خود قرار داده و همواره رویکرد دانش افزایی و مهارت جویی را در این واحد تولیدی صنعتی ، ارتقا داده است.

دکتر مونا جهانگیر افزود : فعالیت درعرصه صنعت و تولید و تلاش در جبهه اقتصادی درشرایط کنونی ، امری مقدس و حیاتی است و این شرکت همواره تلاش نموده است تا زمینه های ایجاد اشتغال ، نوآوری و شکوفایی و... را در این شرکت فراهم کند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 854890
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.