به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر بابیان اینکه مقام معظم رهبری همواره بر اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید می کنند، افزود: مسایل و مشکلات مربوط به بیکاری ، قاچاق، مواد مخدر و آسیب های اجتماعی با عمل به برنامه های اقتصاد مقاومتی حل می شود.
وی به حوادث اخیر کشور نیزاشاره کرد و ادامه داد: ناآرامی های اخیر متشکل از سه ضلع استکبار جهانی،آمریکا و انگلیس و در ضلع دیگر آل سعود و ضلع سوم آن منافقین داخلی بودند که برنامه های آنان را اجرا می کردند اما با حضور همیشگی مردم در صحنه این فتنه برچیده شد.
امام جمعه موقت خرم آباد در فرازی دیگر از خطبه ها افزود: محور دیگر تحرکات توهین و دشمنام به مقدسات دینی و ملی بود که دشمن بر روی حساس ترین مساله ملت دست گذاشت اما حضور گسترده مردم در راهپیمایی های اخیر آنان را مایوس کرد.
امام جمعه موقت خرم آباد همچنین با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور اظهار کرد: ما باید مطالبات به حق مردم را از آشوب گران تفکیک کنیم.
حجت الاسلام حیات الغیب همچنین تشکیل شورای انقلاب اسلامی به فرمان امام را در 23 دی ماه 57 از تیزبینی و دشمن شناسی حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد.
وی همچنین در فرازدیگری از خطبه ای نمازجمعه 27دی ماه سالروز شهادت شهیدان صفوی، طهماسبی و ذوالقدر از فداییان اسلام را گرامی داشت.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.