به گزارش ایرنا سید موسی خادمی روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان لرستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار کرد: علی رغم اینکه اعتبارات عمرانی در سطح کشور کاهش چشمگیری داشته است اما این اعتبارات در لرستان کاهش کمتری نسبت به میانگین کشوری داشته است.
وی ضمن انتقاد از برخی از مدیران دستگاه های اجرایی استان و شهرستان گفت: علی رغم پیگیری های صورت گرفته و بازدید از برخی طرح های عمرانی استان هنوز این طرح ها شروع به کار نکرده اند و اگر این روند ادامه یابد اعتبار این طرح ها را به سوی طرح های فعال جابجا می کنیم.
خادمی با اشاره به اینکه مدیر باید طرح های عمرانی را در ذهن خود حفط کرده باشد، گفت: برخی از مدیران در این حوزه جدی نیستند و حتی اطلاعاتی ار طرح های حوزه کاری خود ندارند.
وی تاکید کرد : لایحه بودجه 97 را باید مدیران بند به بند بخوانند تا بتوانند در آینده اعتبارات بیشتری را در حوزه های خود جذب کنند.
استاندار لرستان همچنین گفت: در بودجه سال 97 اگر چه کاهش اعتبارات عمرانی و سایر اعتبارات را داشته ایم اما بندهای خوبی گذاشته شده که یکی از آنها هدفمندی یارانه ها است یعنی در این هدفمندی باید افرادیکه مستحق گرفتن یارانه هستند شناسایی شوند.
وی افزود: دادن یارانه به همه افراد در گذشته کار اشتباهی بوده است و باید هر چه سریعتر اصلاح شود.
استاندار لرستان در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح های سدسازی استان گفت: این طرح ها در لرستان چند نوع هستند که خیلی از آنها مشکل تخصیص آب دارند و تعدادی دیگر شروع شده اند که هنوز تخصیص آب آنها مشخص نیست.
وی اظهار کرد: سد تاج امیر ، شهید بروجردی و معشوره از جمله این سدها هستند که تخصیص آب آنها مشخص نبوده که با رایزینی های صورت گرفته سد معشوره و بختیاری به مدار بازگشته و بدنیال فعال کردن سد شهید بروجردی و تاج امیر هستیم.
1920/9872/6060
خبرنگار:الهیار محمودی فر**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.