به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر اسد الله حیدری با اشاره به اینکه فعالیت های بهزیستی نمودی عینی در بین تمامی اقشار جامعه دارد افزود: خوشبختانه ارتقاء سطح حمایت های بهزیستی و ارائه خدمات تخصصی گوناگون در شهرستان دلفان در سایهٔ همکاری های نماینده مردمی، ساعی، دلسوز و پرتلاش شهرستان سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با جدیت دنبال می شود.

دکتر حیدری ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های علی رستمیان، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه مسئولین حل مشکلات و معضلات اجتماعی را سر لوحه امور خود قرار می دهند نشان از توجه و نگاه ویژه آنان به حل مسائل و مشکلات عموم و سلامت اجتماعی جامعه دارد. با توجه به اینکه ایشان یکی از نمایندگان مورد وثوق و اعتماد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صاحب یکی از کلیدی ترین عناوین در کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی است.

 مدیرکل بهزیستی استان در ادامه ضمن بازدید از اداره بهزیستی شهرستان دلفان در نشستی صمیمی با حضور پرسنل این اداره به بررسی مشکلات و درخواستهای آنان پرداخت.

وی در این دیدار با تأکید براینکه ارتقاء دانش پرسنل و بروز شدن اطلاعات آنان در خدمت رسانی به جامعه هدف بسیار مؤثر است گفت: اگر بخواهیم همسو با مشکلات موجود در سطح جامعه پیش برویم باید سطح علمی پرسنل را با ارائه آموزشهای لازم ارتقاء دهیم.

وی در این دیدار ضمن استماع درخواست های پرسنل و قول تخصیص اعتبارات و امکانات ویژه به شهرستان نور آباد افزود: یکی از مهمترین وظایف یک مدیر فراهم آوردن شرایط و امکانات لازم جهت رفاه حال پرسنل است که امیدوارم بتوانیم با برنامه ریزی دقیق و پیگیری های مجدانه نمایندگان و مسئولین، مشکلات پرسنل و جامعه هدف را حل و فصل نمائیم.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 779538
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.