به گزارش ایرنا سید موسی خادمی روز سه شنبه در بازدید از مرکز تحقیقاتی باغ گیاه شناسی لرستان در خرم آباد گفت: این مرکز یک مجموعه تحقیقاتی بوده و نباید به محلی تشریفاتی و اداری تبدیل شود و باید از تردد بی رویه وسایل نقلیه اداری و شخصی دراین باغ جلوگیری شود.
وی افزود: متاسفانه سیستم اداری استان از محوطه باغ برای پارکینگ استفاده می کند و این سیستم اداری هروقت با کمبود فضا مواجه می شود از این مجموعه به عنوان پارکینگ استفاده می کند.
خادمی با بیان اینکه ذات این مجموعه به علمی بودن آن است و نباید کاربری آن تغییر کند گفت: مرکز تحقیقاتی باغ گیاه شناسی درآینده به یکی از پروژه ها و مجموعه های تحقیقاتی در حوزه کشاورزی تبدیل می شود که ظرفیت خوبی برای استان بشمار می آید.
استاندار لرستان همچنین از روند احداث مجموعه رفاهی پارک صخره ای بازدید کرد و گفت: با بررسی علل توقف این طرح که در گذشته 60درصد پیشرفت فیزیکی داشته ، مهمترین علت جریمه شدن کافرما توسط شهرداری عنوان شده است.
خادمی افزود: شهرداری خرم آباد پیش از این 19میلیاردو 200میلیون ریال کارفرما را براساس دلایلی که پرداخت نکردن عوارض را شامل شده بود، جریمه کرده است.
وی ادامه داد: روند اجرایی طرح ساخت و احداث مجموعه رفاهی - تفریحی پارک صخره ای خرم آباد هم اکنون از سرگرفته شده است.
همچنین با حضور استاندار لرستان از سامانه محفظه نجات کپسول یک تنی گاز کلر در خرم آباد رونمایی شد.
در این آیین مدیرعامل شرکت آب و فاظلاب شهری لرستان گفت: این سامانه با هدف سطح ایمنی ایستگاه های کلرزنی آب شرب جهت گندزدایی آب شرب از گاز و مشتقات آن استفاده می شود.
حمیدرضا کرموند هزینه صرف شده این پروژه را یکهزارو 600 میلیون ریال عنوان کرد.
استاندار لرستان روز سه شنبه به همراه مسئولین استانی از چند طرح عمرانی اقتصادی استان باغ گیاه شناسی، هتل صخره ای، کارخانه شیر، یخچال سازی، کلنگ آبرسانی ماسور، کارخانه سیمان،نیروگاه یکهزار هزار مگاواتی، لاستیک سازی، نیروگاه مولد نیرو بازدید خواهد کرد.
9872/3210/6060
خبرنگاران: اله یار محمودی فر**محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.