به گزارش خبرآنلاین لرستان، فرید بهرامی با اعلام این خبر افزود: پیشگیری از آسیب های اجتماعی و همچنین تلاش در راستای افزایش مشارکت و همکاری دانش آموزان در حوزه های مختلف از جمله اهداف اصلی در راستای برگزاری این طرح به شمار می رود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان ادامه کرد: خوشبختانه در راستای اجرایی کردن این طرح اداره کل بهزیستی استان لرستان مشارکت و همکاری خوبی با ما داشت و انتظار می رود که این تعامل و همکاری همچنان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به مهمترین اهداف و برنامه های این طرح، گفت: ارتقای توانمندی های دانش آموزان اعم از افزایش شناخت نسبت به مسائل و آسیب های اجتماعی، اصلاح نگرش ها در زمینه رفتارهای پرخطر، افزایش مهارت های کار گروهی و مشارکت در بین دانش آموزان از جمله مهمترین اهداف به شمار می رود.

بهرامی توسعه ظرفیت های مشارکت دانش آموزان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی نوجوانان اعم از ایجاد ظرفیت برای تمرین و انجام فعالیت های مشارکتی، ایجاد سازوکار تشویق و حمایت از ابتکارات دانش آموزان و توسعه شبکه مشارکت اجتماعی دانش آموزان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح کشور ازموارد آموزشی و اجرایی این طرح برشمرد.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان در 60کلاس از مدارس دوره اول متوسطه اجرا می شود.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 775565
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.