احمد گودرزیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در یک سال اخیر معضل سد معبر در بروجرد تشدید شده و تردد برای شهروندان را در خیابانهای اصلی شهر با مشکل همراه کرده است.
وی با بیان اینکه خیابان شهدا و میدان قیام به سمت سه راه جعفری از خیابانهای اصلی و مرکزی شهر به شمار آمده که با توجه به مرکز خرید بودن ، وجود پزشکان، داروخانه ها و آزمایشگاهها همواره با ازدحام جمعیت همراه است اظهار کرد: حضور دستفروشان در این خیابانها تردد را برای شهروندان با مشکل مواجه کرده است.
گودرزیان اظهار کرد: برای حل مشکل سد معبر در بروجرد اقداماتی انجام شده که تحقق این برنامه ها نیازمند عزم جدی شهرداری و برخورد قاطع آن با این معضل است.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بروجرد گفت: در آینده نزدیک طرح ساماندهی 2 هزار و 500 دستفروش در بروجرد اجرا خواهد شد و این افراد در 10 نقطه شهر ساماندهی خواهند شد.
وی تصریح کرد: شهرداری موظف شده امکانات رفاهی دستفروشان مانند سرویس بهداشتی، آبخوری و دیگر امکانات رفاهی را در نقاط تعیین شده تامین و دستفروشان با هماهنگی نیروی انتظامی و شهرداری به نقاط جدید منتقل شوند.
گودرزیان یکی دیگر از معضلات ایجاد شده در شهر بروجرد را تجاوز مغازه داران به حریم پیاده روها و خیابان عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخی از صاحبان مغازه ها خیابان و پیاده رو را حریم شخصی خود دانسته و با تجاوز به این حریم رفت و آمد شهروندان را به مخاطره می اندازند.
وی تاکید کرد: در این راستا با هماهنگی دادستانی برخورد با متجاوزان به حریم خیابان و پیاده رو آغاز شده و تاکنون 100 حکم توسط دادستانی در این راستا صادر شده است.
به گزارش ایرنا حدود 12 هزارواحد صنفی در شهرستان بروجرد وجود دارد که برخی از این واحدها اجناس خود را در مقابل مغازه توسط دسفروش به فروش رسانده و معضل سد معبر را تشدید می کنند.
6052/6060
خبرنگار: آمنه صارمی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.