به گزارش ایرنا حجت السلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: امریکا واسرائیل به دنبال تجزیه کردستان عراق هستند تا شکست های قبلی را درمنطقه خاورمیانه جبران کنند.
به گفته وی آمریکا و صهیونیست ها به دنبال ایجاد یک اسرائیل دوم درمنطقه هستند و مسعود بارزانی را به عنوان مجری این طرح انتخاب کرده اند.
خطیب نماز جمعه بروجرد اظهار کرد: هدف بزرگترامریکا و صهیونیستها از تجزیه کردستان عراق تبدیل کردن منطقه به کانون همیشگی برای منازعه است.
حجت السلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: کشورهای منطقه باید با قدرت ورود پیدا کنند وازایجاد ناامنی در منطقه جلوگیری کنند زیرا در غیر این صورت مشکلات متعددی برای کشورهای منطقه به وجود خواهد آمد.
وی ادامه داد: انقاب اسلامی ایران یکباردیگرشاهد تشییع باشکوه یکی ازعلی اکبرهای انقلاب بود و پیکربی سرشهید حججی فضای ایران را کربلایی کرد.
امام جمعه بروجرد افزود: این شهید مدافع حرم پرده ای از صحنه های عاشورا و پیکرقطعه قطعه شده علی اکبر امام حسین را به نمایش گذاشت.
حجت السلام والمسلمین ترابی اظهار کرد: ملت ایران با حضور پرشور خود درتشییع پیکراین شهید نشان دادند که قدر قهرمانان بزرگ خود را می دانند.
وی گفت: شهید حججی دراین چند روز ملت ایران را به صحنه آورد و مردم نیزبه احترام این شهید تمام قد ایستادند.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: امسال شهید حججی ها با ایثارجان خود در بیرون از مرزها به نبرد با دشمنان پرداختند تا ملت ایران درآسایش و ارامش باشند.
حجت السلام والمسلمین ترابی با اشاره به فرا رسیدن ایام تاسوعا وعاشورای حسینی اضافه کرد: ملت عاشورایی ایران همواره فرصت درس آموزی ازعاشورا و تاسوعا را مغتنم می شمرند.
وی افزود: رسالت علما و مبلغان در این ایام آشنا کردن جوانان و نوجوانان با فرهنگ عاشورا وایثار وشهادت است و نباید اجازه دهند تا بدعتها که دراثر نا آگاهی به وجود آمده پیام عاشورا را به فراموشی بسپارد.
7273/7190 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.