به گزارش خبرنگار ایرنا سردارنعمان غلامی روزجمعه درآیین ویژه رژه نیروهای مسلح که به مناسبت 31 شهریور وهفته دفاع مقدس درمیدان تختی بروجرد برگزارشد اظهارکرد: هدف از تحمیل جنگ از سوی دشمن بعثی با حمایت کشورهای استکباری پیچیدن طومارنظام جمهوری اسلامی بود که ملت ایران اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ازاین گردنه های سخت عبور کردند.
وی افزود: تجلی پیام عاشورا و عاشورایی شدن این ملت به رهبری ولایت همه معادلات دشمنان خنثی کرده است.
فرمانده بسیج سازندگی کشوربیان کرد: دشمنان با طرح توطئه ها و به کارگرفتن ترفندهای مختلف قصد تغییردرجغرافیای منطقه را داشتند که امروز عبور ازاین گردنه سخت و دشوار به تاسی از فرهنگ عاشورا ممکن شده است.
سردارغلامی اضافه کرد: با نگاهی به دوران دفاع مقدس متوجه می شویم که با پایبندی به اصول ارزشی اسلام می توانیم ادامه دهنده راه انقلاب وشهیدان باشیم.
وی ادامه داد: دشمنان در دوران دفاع مقدس نتوانسته اند به اهداف خود برسند براین اساس جنگ های نیابتی متعددی را درمنطقه به راه انداختند.
فرمانده بسیج سازندگی کشوربا اشاره به اینکه تکفیری ها مخوف ترین اقدامات را علیه مسلمانان انجام می دهند گفت: امروز تکفیری ها و گروه های تروریستی درعراق و سوریه آخرین نفس های خود را می کشند.
سردارغلامی تاکید کرد: امروز پیشرفت صنایع نظامی و توان نیروهای مسلح ایران اسلامی در جهان بی نظیراست.
وی با بیان اینکه دشمنان جز زبان اقتدارایران اسلامی زبان دیگری را نمی فهمند افزود: درحال حاضرموقعیت ایران اسلامی از نظرامنیت درمنطقه منحصر به فرد است و مذاکره با دشمنان وکشورهای استکباری فایده ای ندارد.
فرمانده بسیج سازندگی کشوربیان کرد: باید به ولایت، رهبری و نظام جمهوری اسلامی خدمت کنیم و قدرانقلاب اسلامی ایران را بدانیم و راه شهدا را ادامه دهیم.
سردارغلامی با تاکید براینکه دستاوردهای نظام باید حفظ شود اضافه کرد: برای حراست و حفظ دستاوردهای نظام باید راه شهدا را ادامه دهیم.
وی ادامه داد: امروزهمه باید مجاهدت ها و رشادت های دوران دفاع مقدس را ادامه دهیم زیرا کارآمدی امروزنظام جمهوری اسلامی نتیجه خون شهدا است.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.