به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی روز شنبه در جمع خبرنگاران در دفتر نماینده نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی لرستان افزود:نهاد رهبری نهادی حوزوی و دانشگاهی می باشد که در راستای سیاست اسلامی شدن دانشگاه ها فعال است.
وی بیان کرد:فرهنگ اسلامی در دانشگاه آزاد باید نقشی 2چندان داشته باشد و نهاد رهبری مرجع و مامن دانشجوها و اساتید و کارمندان دانشگاه است.
وی ادامه داد: نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی با نقش پدرانه از حوزه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حمایت می کند.
به گفته حجت الاسلام قدرتی در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی لرستان بزرگترین دانشگاه حضوری در سطح استان می باشد و چهار واحد دانشگاهی با 2 گرید جامع با بهترین رتبه در سطح دانشگاه های آزاد کشورفعال هستند.
وی اظهار کرد: 2 دانشگاه جامع آزاد اسلامی خرم آباد و بروجرد و 2 واحد بزرگ دورود و الیگودرز در سطح استان وجود دارد.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی لرستان گفت:6مرکز دانشگاهی نیز در سطح استان فعال است که مراکز تابع خرم آباد به شمار می روند.
حجت الاسلام قدرتی با تاکید بر اینکه رشد و پیشرفت کیفی علمی و فرهنگی این دانشگاه پیگیری می شود،اظهار کرد:در این راستا از تشکل های ارزشی و انقلابی دانشگاهی حمایت می شود و با تعامل ایجاد شده وضعیت فرهنگی دانشگاه آزاد لرستان خوب است.
وی بیان کرد: در پیش رو سازی علمی و آموزشی و اقتصاد دانش بنیان با تاکید مقام معظم رهبری این دانشگاه در سطح استان تلاش چشمگیری داشته است.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه در واحدهای مختلف استان شرکت های دانش بنیان فعال و برخی شرکت ها به مرحله تولید رسیده است، گفت: تولید گیاه آلوئه ورا در مرکز الیگودرز به مرحله کاشت و تولید رسیده است.
به گفته وی در سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی لرستان در طرح ضیافت اندیشه اساتید در بین دانشگاه کشور رتبه 6 کشوری را کسب کرده است.
وی ادامه داد: برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی لرستان درسال جاری در 11 راهبرد و 60 ریزبرنامه پیگیری می شود.
حجت الاسلام قدرتی گفت: همایش شهید شناسی با محوریت شهدای مدافع حرم و دهه 60 و کارگاه استاد طراز انقلاب اسلامی و صندوق خیریه دانشگاه آزاد اسلامی و جشن ازدواج دانشجوئی از برنامه های فرهنگی این دانشگاه می باشد.
7274
خبرنگار:مریم نریمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.