به گزارش خبرآنلاین لرستان، دبیر حزب اعتدال و توسعه استان لرستان گفت: این جلسه اختصاصا در حول محور تغییر مدیریت ارشد استان یا ابقای ایشان برگزار گردیده و با در نظر گرفتن شاخص های مثبت و منفی مدیریتی ایشان ، قطعا به جمع بندی خاصی خواهیم رسید.

حمید رشیدی شاخص هایی همچون باور داشتن به تدبیر و امید،داشتن برنامه در راستای توسعه استان،ساده زیستی و پاک دستی را مهم برشمرد و اذعان داشت: استاندار کنونی و یا جدیدالورودباید از استان شناخت کافی و دقیق داشته باشد و در راستای اعتلای استان گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه حزب اعتدال ، حزبی بوده که دولت از آن برخواسته خاطر نشان کرد: در جلسه کارگروه توسعه استان لرستان که در تهران با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) داشتیم بنا شد، ۳۰ مدرسه کپری در استان ،ردیف اعتباری سد معشوره که مبلغ بی نهایت ناچیزی بوده،اتمام پروژه گلدشت،تسریع در روند عملیاتی شدن آزادراه خرم آباد-اراک،جامه عمل پوشانده شود و مشکل آنها حل شود .

رشیدی گفت: در این جلسه سردار عبدالهی از نمایندگان لرستان خواست که اتصال راه آهن خرم اباد به اندیمشک و خرم اباد به کرمانشاه را در دستور کار خود قرار دهند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان لرستان به جلسه ۲۴ شهریور ۹۶ خود با دکتر نوبخت گذری زد و تصریح کرد: مشکلات اجرایی استان لرستان، که اولویت اول آن بیکاری می باشد را در این جلسه به سمع و نظر دکتر نوبخت خواهم رساند.

حمید رشیدی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از پیگیری ها و زحمات معاون سیاسی و امنیتی استان لرستان گفت: با توجه و پیگیری هایی انجام شده، از خانه احزاب بزودی رونمایی می شود.

وی با گلایه از اینکه لرستان بعنوان پایلوت اقتصادمقاومتی لحاظ شده است عنوان کرد:لرستان از نبود کارخانجات و مراکز اشتغال زایی رنج میبرد و این القاب دردی از بیکاری جوانان دوا نمی کند.

رشیدی لرستان را برازنده پایلوت فرهنگی دانست و خاطر نشان کرد: توسعه گردشگری و وجود بانوان در کارهای اجرایی باید در دستور کار استاندار قرار گیرد.

دبیر حزب اعتدال و توسعه به مشکلات و موانع کارآفرینان در استان پرداخت و گفت : این موانع و سنگ تراشی ها برای آبادانی و ایجاد اشتغال در لرستان زنگ خطر محسوب می شود.

وی به معامله استخدامی های مدیران پرداخت و اظهار کرد: مدیران با استخدام های بی ضابطه و غیر مرتبط فرزندان یا اقوام یکدیگر ، سرخوردگی و افسردگی در بین جوانان را رواج داده اند که این امر باعث تضییع حقوق کسانی می شود که به دولت رای داده و همراه دولت بوده اند.

حمید رشیدی بیان داشت: حزب اعتدال و توسعه لرستان تمامی موانع و مشکلات مردم را به گوش رییس جمهور و معاونین ایشان خواهد رساند و پذیرای مردم در راستای بیان مشکلات،معضلات و موانع استان می باشد.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان لرستان در خاتمه اذعان کرد: با توجه به تعیین معیارها و شاخص هایی که برای استانداری لحاظ شده و در جلسه بعدی بصورت کمی و کیفی به آن خواهیم پرداخت، از گزینه های مطرح و استاندار فعلی جهت اعلام برنامه ها و تنویر افکار عمومی استقبال خواهیم کرد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 733326
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.