به گزارش خبرآنلاین لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سوری افزود: باید بر اساس ضابطه و رعایت اصل شایسته سالاری مدیران را انتخاب کرد.

وی با انتقاد از برخی افراد خارج از بدنه آموزش و پرورش تاکید کرد : آموزش و پرورش جولانگاه سیاسی افراد خارج از دستگاه تعلیم و تربیت نیست و نباید با سیاسی کاری در این دستگاه با آینده و سرنوشت دانش آموزان بازی کرد.

امام جمعه شهرستان پلدختربر این نکته تاکید کرد که آموزش و پرورش باید مکانی سرشار از امنیت و آرامش برای دانش آموزان و عاری از سیاسی کاری باشد و افزود : باید خداوند را درنظر گرفت و به دور از حواشی در چارچوب ضوابط و مقررات حرکت کرد .وی توجه به سند چشم انداز کشور را لازم و ضروری برشمرد و تاکید کرد: باید تلاش شود تا زمینه تحقق اهداف سند چشم انداز که مورد عنایت و توجه مقام معظم رهبری است ؛ فراهم شود.

سوری ادامه داد : باید بر اساس ضوابط از افرادی که شایستگی و تعهد دارند ، در بدنه مدیریتی آموزش و پرورش استفاده شود و افرادی که پایه های قدرت وآنها متزلزل است ، نباید با فشار به آموزش و پرورش تلاش کنند تا نیروهای مدنظر خود را بر اساس معیارهای بی پایه و بی هویت انتخاب کنند.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 731410
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.