به گزارش ایرنا مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) دورود در آئین بهره برداری از این طرح ها با گرامیداشت هفته دولت گفت: این طرح ها شامل 56 طرح خودکفایی با اعتبار هفت میلیارد و 300 میلیون ریال و 12 طرح مسکن مددجویی با اعتبار سه میلیارد و 248 میلیون ریال می باشند.
اسدالله اسدی افزود: طرح های خودکفایی در قالب کارگاه های خیاطی، تولیدی پوشاک، دامداری و مشاغل خدماتی می باشند.
وی طرح های مسکن مددجویی را شامل هفت طرح مسکن روستایی و پنج مسکن شهری عنوان و اظهار کرد: به رغم همه مشکلات رییس محترم کمیته امداد کشور نظر خاصی بر تامین مسکن خانواده های زیرپوشش دارد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) دورود تصریح کرد: در سفر اخیر مهندس فتاح رئیس کمیته امداد به استان لرستان و شهرستان دورود مبلغ 10 میلیارد ریال به شهرستان دورود اختصاص داده شد که از این مبلغ پنج میلیارد ریال مربوط به حوزه مسکن مددجویان زیرپوشش این کمیته است.
وی اظهار کرد: در چند روز آینده به مناسبت دهه ولایت و هفته دولت به 50 زوج تحت پوشش کمیته امداد دورود کمک تأمین جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به ارزش یک میلیارد ریال اهدا می شود.
وی با بیان اینکه کارکنان کمیته امداد با تلاش شبانه روزی درصدد رفع گوشه ای از مشکلات افراد نیازمند هستند، افزود: جامعه هدف کمیته امداد نیز باید شکرگزار خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.
امروز همچنین طرح چمن مصنوعی روستای برزان از توابع بخش مرکزی دورود در زمینی به مساحت 1056 مترمربع و اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون ریال با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.
در آئین بهره برداری از این طرح ها امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهری حضور داشتند.
7268/3022
خبرنگار:میلاد باقری**انتشار دهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.