به گزارش ایرنا بیژن سوری روز دوشنبه در نشست ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی شهرستان پلدختر افزود: رعایت قوانین انتخاباتی موجب سلامت انتخابات می شود.
وی اظهار کرد: تمام فعالیت های انتخاباتی توسط نیروهای امنیتی، انتظامی، اجرایی و دستگاه قضایی رصد و در صورت بروز هرگونه تخلف در روند انتخابات با متخلفان برخورد می شود.
رئیس دادگستری پلدختر با بیان اینکه همه باید در انتخابات مطیع قانون باشند، افزود: انتخابات نماد وحدت در جامعه است و همه باید در راستای تامین امنیت مردم بر مبنای قانون عمل کنند.
وی توجه به منویات مقام معظم رهبری را مهم دانست و گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری رای مردم حق الناس بوده و صیانت از آن وظیفه دست اندرکاران انتخابات است.
سوری حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای را موجب اقتدار نظام خواند و افزود: مشارکت حداکثری مردم باعث یاس و ناامیدی دشمنان می شود.
وی با بیان اینکه رسانه ها ابزار نظارتی در جامعه هستند، اظهار کرد: اصحاب رسانه شهرستان پلدختر همچنان که تاکنون با رعایت اصل بی طرفی مسایل انتخابات را اطلاع رسانی کرده اند با آموزش همگانی نقش مهمی در افزایش سطح آگاهی مردم در حوزه انتخابات ایفا کنند.
وی به تخلفات و جرایم فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: این تخلفات از طریق پلیس فتا رصد و در صورت مشاهده تخلفات با آنها برخورد می شود.
رئیس دادگستری پلدختر افزود: هرگونه تجمع در شعبه های اخذ رای و محل شمارش آرا ممنوع است و در صورت مشاهده این گونه تجمعات برخورد خواهد شد.
وی اولویت اصلی دستگاه قضایی را دررابطه با انتخابات پیشگیری از وقوع جرم دانست وگفت: کارمندان دولت علیه یا له نامزدهای انتخاباتی حق هیچگونه تبلیغ و یا استفاده از امکانات دولتی را ندارند.
در این نشست رییس دادگستری، دادستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئولان امنیتی، نامزدهای شورای اسلامی شهر و مسئولان ستادهای نامزدهای ریاست جمهوری در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر حضور داشتند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.