به گزارش ایرنا بهزاد مومنی عصر سه شنبه در گردهمایی انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی استان لرستان در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در این استان، افزود: دانشجویان و جوانان بدون فرصت سوزی و با دغدغه حرکت در مسیر توسعه باید با ترغیب و آگاهی بخشی در انتخاب مسیر پیشرفت کشور گام بردارند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: ماشین توسعه کشور به تعبیر معاون رئیس جمهوری از ته دره بیرون آمده است و با قرار گرفتن در مسیر توسعه و پیشرفت نباید متوقف شود.
وی با تاکید بر این که نخستین گام در رسیدن به توسعه باور و اندیشه توسعه ساز است، افزود: باید اندیشه توسعه ساز داشت و به سمت توسعه گام برداشت؛ همان کاری که مردم در سال 92 انجام دادند و با آمدن پای صندوق های رای و برگزیدن باور روحانی به باور توسعه رسیدند.
مومنی با بیان این که هر تغییر و اصلاحی در جامعه باید در بستر انتخابات صورت گیرد، گفت: ما اصلاح طلبیم و معتقدیم با تغییر در روش ها و مسیرها می توان باعث ایجاد رفاه، توسعه، آرامش و آسایش شد و ایرانی آباد و آزاد ساخت.
وی افزود: قهر با انتخابات و نیامدن پای صندوق های رای بزرگترین صدمه و ضربه را به جامعه فعلی خواهد زد چراکه تجربه های گذشته و صدمات رای ندادن و قهر با انتخابات ثابت کرده که تنها مسیر عقلایی و منطقی برای اصلاح امور از مسیر انتخابات امکان پذیر است.
این فعال سیاسی اظهار کرد: در دولت های نهم و دهم، کشور با مشکلات و تباهی های زیادی مواجه شد و بیشترین صدمات محیط زیستی، تحریم ها، فشارهای اقتصادی، وضعیت نامطلوب اجتماعی و اقتصادی مردم را به تغییر در این مسیر غلط واداشت و با باور روحانی کشور در مسیر عقلانیت و پیشرفت قرار گرفت.
مومنی ادامه داد: مشکلات و تباهی های به جای مانده از دولت گذشته به حدی عمیق بود که بعد از گذشت چهار سال هنوز کشور به وضعیت مطلوب نرسیده و نیازمند تکرار این مسیر است.
وی با بیان این که در این چهار سال جامعه به سمت اخلاقی شدن پیش رفته است گفت: در منشور حقوق شهروندی دولت تدبیر و امید بنا بر ماده 80 همین منشور به صراحت به امنیت روحی و روانی افراد اشاره می شود.
این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: مردم دیگر تاب و تحمل پرداخت هزینه های سرسام آور بی برنامگی در امور اقتصادی و اجتماعی و افراطی گری را ندارند.
وی گفت: آن شهردار که ژست سیاسی خود را مداوم تغییر می دهد و پولش را از جیب ثروتمندان و رای خود را از مردم فقیر می خواهد باید پاسخگوی اختلاف طبقاتی شهر تهران بیش از یک دهه اخیر باشد.
مومنی افزود: آن کاندیدایی که سابقه در قوه قضاییه دارد باید بگوید در سه حوزه امنیت، حقوق شهروندی و مبارزه با فساد چه عملکردی داشته است که اکنون شعار مبارزه با فساد سر می دهد.
این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سه کاندیدای اصولگرای حاضر درصحنه انتخابات ریاست جمهوری تمام برنامه هایشان را در یارانه بنا نهاده اند تا مشکل بیکاری را رفع کنند در حالی که باید به اینها گفت شما باید بار مالی دولت را کم کنید نه این که با چند و چند برابر کردن یارانه بار بر مردم و دولت را بیشتر کنید.
وی افزود: در حوزه سیاسی و خط مشی اصلاح طلبان همه باید فراتر از ذائقه سیاسی خود در مسیر درست اندیشی و مبارزه با فساد گام بردارند و اصولگریان و اصولگرایان معتدل نیز با نه گفتن به جریان انحرافی با عبور از خودپسندی و خودمحوری با اتحاد برای اعتلای ایران و اسلام در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
آقایان سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، 6 نامزد احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.
1920/3022
خبرنگار:مهری دریکوند** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.