به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام پرویز صالحی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرالشتر با بیان اینکه وظیفه‌ مردم انتخاب اصلح از میان افرادی است که برای انتخابات ریاست جمهوری به تأیید شورای نگهبان رسیده‌اند، اظهار کرد: اصلح کسی است که برای رونق گرفتن اقتصاد و در حمایت از اقشار مستضعف و محروم برنامه داشته باشد و شعارهای خود را عملی سازد.
وی با تاکید بر اینکه جوانان از مسئولین، اشتغال می‌خواهند و انتظار می‌رود اولویت دولت ایجاد شغلی آبرومند برای قشر جوان جامعه باشد، خاطرنشان کرد: نیازهای جوانان جامعه باید به خوبی شناسایی و در مسیر رفع آنها اقدامات عملی صورت گیرد.
حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تأسیس وزارت اطلاعات و هفته سربازان گمنام، عنوان کرد: امروز با وجود تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج)، این کشور در اوج امنیت به سر می‌برد در حالی که کشورهای همسایه ایران هرگز از امنیتی که در کشور ما وجود دارد برخوردار نبوده اند.
امام جمعه موقت الشتر تصریح کرد: تا نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) در راستای حراست از امنیت این کشور در صحنه حضور دارند، دشمنان این نظام نخواهند توانست کوچکترین صدمه‌ای به کشور بزنند.
شهرستان سلسله با 75هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است.
این شهرستان از شمال به شهرستان دلفان، از جنوب به شهرستان خرم آباد و از شرق به شهرستان بروجرد محدود است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7265/6060
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.