اسمااسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان- هوشنگ بازوند در جلسه اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال کارگروه آب کشاورزی شهرستان پلدختر اظهارداشت: ممکن است در آستانه انتخابات سیاه نمایی هایی هم صورت گیرد که آنهایی که این گونه عمل می کنند اگر به وجدان خود مراجعه کنند و با سنوات گذشته مقایسه کنند دست از این کار برمی دارند .
وی با بیان این که بعضی پروژه ها بر اثر حوادثی مانند سیل خسارت دیده اند،گفت: خوشبختانه مبلغ 73 میلیارد تومان از اعتبارات سیل و حوادث برای استان لرستان ابلاغ شده که توزیع می شود و آخر این هفته این موضوع در شورای برنامه ریزی استان مطرح می شود .
بازوند افزود: امسال خوشبختانه وضع اعتبارات استانی نسبت به سنوات گذشته بهتر است و استارت آن روز پنج شنبه این هفته زده خواهد شد و توزیع می شود.
استاندار لرستان گفت: چنانچه کارگروه تشکیل شده به صورت کارشناسی پای کاربیاید قول می دهیم که خیلی از مشکلات پروژه های آب و خاک شهرستان پلدخترکه مطالبه به حق مردم است بررف می شود .
هوشنگ بازوند ادامه داد: مسوولیت این کارگروه با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان است و به طور حتم هر ماه یک بار با حضور فرماندار ،نماینده مردم در مجلس و امام جمعه پلدختر در پلدختر یا خرم آباد تشکیل می شود .
وی گفت: انتظار می رود نخستین جلسه این کارگروه هفته آینده و تا قبل از جلسه شورای برنامه ریزی استان و توزیع اعتبارات با دبیری مدیر عامل آب منطقه ای لرستان تشکیل شود .
استاندار افزود: ایستگاه های پمپاژ و کشاورزی باید اولویت این کارگروه باشد و فرماندار پلدختر این اولویت بندی را بین همه بخش ها رعایت کند چون نمی تواند همه اعتبار را به یک جا اختصاص دهد و وقتی به جمع بندی رسید نتیجه را به استان اعلام کند .
وی افزود:دبیر کارگروه باید خوراک جلسه را تهیه کند و ماهیانه صورت جلسه را تنظیم و تعیین تکلیف کند .
استاندار لرستان با اظهار بی اطلاعی ازتعطیلی ایستگاه پمپاژ بان بازه چم مهر گفت: تا کنون فکر می کردم ایستگاه پمپاژ چم مهر افتتاح شده است به نظر می رسد که خیلی هم کار ندارد عمده این پروژه ها پیشرفت فیزیکی بالایی دارند .
بازوند افزود: این کارگروه باید به طور دقیق در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال عمل کند و سنخیت آن به همین موضوع بر می گردد وهرکاری که انجام گیرد تولیدی و خروجی آن اشتغال است .
استاندار لرستان گفت: خروجی و نتیجه کار به هنر این کارگروه و به طور مضاعف به دبیر جلسه بستگی دارد و سرمایه گذاری در هر منبعی باید مد نظر قرار گیرد .

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 633731
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.