به گزارش خبرآنلاین لرستان، رستم کوشکی تصریح کرد:تحقق این موضوع به انتخاب مردم بستگی دارد که در گزینش افراد شایسته هدفمند و یکپارچه عمل کنند و تا زمانی که اعضای شورا منطقه ای و محله ای فکر می کند شهر خرم آباد رشد نخواهد کرد.
وی با اشاره به ظرفیت آب و هوایی منحصر به فرد،شرایط چهارفصل بودن و همچنین وجود جاذبه های تاریخی و ذخایر آب استان بیان داشت:فقط در صورت انتصاب اعضای شورای شایسته و شهرداران توانا این ظرفیت ها و توانمندی های نیروی انسانی شهر به ثمر خواهد رسید بی شک این عامل برنامه ریزی درست شهردار و تعامل با شورای اسلامی شهر را می طلبد.

کوشکی تاکید کرد:انتخاب مردم کاری بزرگی است و نباید سبک و بی اهمیت شمرده شود و به نظر من عضو شورایی قابل موفق و معتمد است که در درجه اول پاک دست باشد.
این عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد در باب اهمیت 6کمیسیون اساسی شورا و تصمیمات اتاق فکرش اشاره کرد:در اتاق فکرش از هشت نیروی دکترای توانمند در رشته های مختلف استفاده کرده که در خصوص مشکلات و طرحهای عمرانی شهر نظرات و پیشنهادات کمک کننده ای ارائه داده اند.
وی در خصوص کمیسیون فرهنگی،پویش تبلیغات پاک و زمین پاک را دو اقدام مهم قلمداد کرد که با برنامه ریزی سنجیده مراکز ان جی او و سمن ها تحقق پیدا کرده و مردم نیز به توانمندی و اثرگذاری سمن ها پی بردند.
کوشکی با اشاره به احداث 4 تقاطع غیر همسطح در سطح شهر تشریح کرد: یکی از این 4 تقاطع مربوط به احداث زیرگذری در منطقه گلدشت بود.استاندار در خصوص احداث آن اعلام آمادگی کرد که پنجاه درصد بودجه را عهده دار شود اما با توجه به شرایطی بودجه مذکور در زمان مقرر به پیمانکار پروژه تعلق نگرفت و استانداری نیز به تعهداتش عمل نکرد لذا روند کار به تعویق افتاد.
عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد خاطر نشان کرد:این پروژه برای بار دوم طی کمیسیونهای تخصصی با پیمانکار جدید با اعتباری معادل 64میلیارد توافق شد که بسیار کم هزینه تر بود ولیکن با توجه به ارتباط شخصی خودم با جنوب شهر باید گفت: رضایت زیادی جهت عملیاتی شدن این طرح وجود ندارد چون ضرورتی برای آن وجود ندارد و اگر همان سه چرخه های دست فروش از محل کنار بروند مشکل ترافیک حل خواهد شد.
کوشکی پیشنهاد اثرگذار دیگرش را تحت عنوان امتداد خیابان ساحلی تا فرودگاه خرم آباد عنوان کرد که به موازات همین خیابان بوده و ترافیک را به حداقل خواهد رساند.

46

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 624851
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.