به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام پرویز صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان با اشاره به 20 فروردین، سالروز فناوری هسته‌ای و با بیان اینکه فناوری هسته‌ای نماد جهاد ، استقامت و اعتماد به توانمندی های داخلی است، افزود: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر دانش بومی و با اعتماد به جوانان انقلابی و مؤمن توانست به دانش هسته‌ای دست یابد و آن را کاملا بومی کند و در این راه، به پیشرفت‌های بسیار خیره‌کننده‌ای برسد.
وی اظهار کرد: استکبار جهانی و مزدوران آنها نتوانستند پیشرفت‌های هسته‌ای ایران اسلامی را تحمل کنند لذا با دروغ ‌پردازی، ایران را به تلاش برای دست‌یابی به سلاح اتمی متهم کردند تا بلکه بتوانند در راه رشد و توسعه علمی کشورمان مانع ایجاد نمایند.
خطیب جمعه الشتر در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت‌ ماه سال جاری اشاره کرد و با تاکید بر لزوم پایبندی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا به قانون‌مداری عنوان کرد: در انتخابات، قانون فصل‌الخطاب است و همه نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بایستی هم در دوران تبلیغات و هم در انتخابات و پس از آن، قانون را به طور کامل رعایت نمایند.
وی با دعوت کاندیداها به اخلاق‌مداری و پایبندی به اصول اخلاق اسلامی در انتخابات، خاطرنشان کرد: هیچ کاندیدی حق تخریب سایرین را ندارد و در انتخابات، مهم‌ترین نکته رقابت اخلاقی است و بداخلاقی و تخریب انتخاباتی هیچ وجه عقلی و شرعی ندارد.
خطیب جمعه موقت الشتر با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تاکید کرد: لازم است که هر ایرانی در این روز سرنوشت ساز با حضور در پای صندوق های رای، احساس مسئولیت نسبت به آینده کشور خود را به جهانیان نشان دهد.
7265/6060
خبرنگار: زهرا جمشیدی نسب**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.