به گزارش خبرنگار ایرنا محمد بازوند روز چهارشنبه در نشست خبری با رسانه ها افزود: تولید برنامه مطابق با همه سلایق مردم استان در اولویت کاری صدا و سیمای مرکز لرستان است چرا که موفقیت در این امر موجب جلب رضایت عمومی خواهد شد.
وی درباره اقدامات و برنامه های صدا و سیمای این مرکز در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: 20 مستند تلویزیونی در دستور کار این مرکز بوده که تولید آنها به پایان رسیده است.
بازوند میزان رضایت مخاطبان از برنامه های صدا و سیمای مرکز لرستان را مطلوب دانست و افزود: 33 درصد از جمعیت استان را مخاطبان صدا و 78 درصد آنها را مخاطبان سیما تشکیل میدهند.
مدیرکل صدا و سیمای لرستان٬ نقاط تحت پوشش خدمات صدا و سیما در استان را 99درصد بصورت آنالوگ و 92 درصد دیجیتال اعلام کرد و افزود: تنها 8درصد از جمعیت استان تحت پوشش شبکه دیجیتال نیستند.
بازوند در ادامه از تولید و ارائه برنامه های مختلف در ایام نوروز خبر داد و افزود: در حوزه صدا برنامه هایی مانند سفرنامه٬ هفت سین٬ ماهور٬ عیدمارکی و سیپریسک تهیه شده که مربوط به معرفی نقاط دیدنی٬ آثار تاریخی٬ جاذبه های گردشگری و آداب و رسوم مردم استان است
وی ادامه داد: در بخش تولیدات تلویزیونی نیز سیزده برنامه جدید تهیه شده که از مهمترین آنها می توان به فیلم های سینمایی و سریال های متنوع٬ دنیای حیوانات٬ سرزمین بلوط ها٬ راهیان نور و گل بارو اشاره کرد
7264/6060
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.