سرهنگ عزت اله غلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن کریم و ماه خودسازی و آرزوی سلامتی برای همشهریان عزیز، توجه عموم مردم به ویژه متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی مجاز را به رعایت و اجرای موارد زیر جلب می نماید.
وی اظهار داشت: پلیس به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان با کسانی که تظاهر به روزه خواری خصوصا در انظار عمومی و پوشش نامتعارف و کشف حجاب در واحدهای صنفی و اماکن عمومی داشته باشند برخورد جدی می کند.
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: با توجه به شیوع ویورس کرونا و لزوم  اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا و رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، از سرو غذای سرد یا گرم در پارکها، تفرجگاهها، معابر عمومی و جلوی واحدهای صنفی اکیدا خودداری گردد.
سرهنگ غلامی افزود: از هموطنان عزیز بویژه رانندگان وسایل نقلیه عمومی انتظار می رود با رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن مستمر خودروها، از تظاهر به روزه خواری و استعمال دخانیات در داخل خودرو و آلودگی صوتی پرهیز نمایند.
وی اظهار داشت: در صورت صدور مجوز فعالیت مراکز اقامتی و پذیرایی و سایر کسب و کارهای پر خطر، برابر پروتکل های بهداشتی ابلاغی از ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، متصدیان مراکز پذیرایی بین راهی، پایانه های مسافربری، می توانند به منظور ارایه خدمات به مسافرین و افرادی که دارای عذر شرعی می باشند، با رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و اخذ مجوز از مراجع ذیربط و حفظ مقررات اسلامی، ضمن استتار مکان به گونه ای که در انظار همگان تظاهر به روزه خواری نشود فعالیت نمایند.
وی بیان کرد:  فعالیت رستورانها، قهوه خانه ها، سفره خانه ها و دیگر اماکن اغذیه فروشی از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع بوده و در صورت مشاهده طبق مقررات و ضوابط با متخلفین برخورد به عمل خواهد آمد.
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: شهروندان میتوانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ و یا نزدیکترین مرکز نیروی انتظامی به پلیس اطلاع تا اقدام لازم صورت گیرد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.