اطلاع رسانی از اخبار و رویدادها یکی از مهمترین نیازهای انسان است خبر داشتن از وقایع روزانه در جهان نقش تاثیرگزاری در زندگی روزمره بشر دارد و انسان در طول شبانه روز سعی می‌کند، از طریق انواع رسانه های بیداری، شنیداری و یا مکتوب اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کند.

با گسترش شبکه های اجتماعی انتشار اخبار در کمترین زمان ممکن در دنیا دست به دست می چرخد، اما در میان همه رسانه ها، رادیو همچنان در عین سادگی، موج هایی از صمیمت و همدلی را دارد.

امروز چهارم اردیبهشت ۸۰ سالگی تاسیس رادیو در ایران است، و چه بسیار هستند صداهایی که در این ۸۰ سال فعالیت این رسانه بسیار شنیده ایم اگر چه شاید بسیاری از آنها را چهره هایشان را تا به حال ندیده ایم، اما صداهایشان برایمان یه دنیا خاطره به همراه دارد.

برنامه های مختلفی که در ساعات شبانه روز از موج های مختلف رادیو برای شنوندگان پخش می شود و از اخبار گرفته تا برنامه های طنز و بخش ویژه کودکان از همین جعبه کوچک پخش می شود.

در این روزهایی که رسانه های مختلفی وجود دارد اما رادیو همچنان طرفداران خاصی دارد که در ساعتی از روز پیچ آن را برای شنیدن داغ ترین اخبار شهر و کشورشان باز می کنند.

مخاطبان رادیو با هر سلیقه ای، علاوه بر شنیدن اخبار از رادیو، ساعاتی از اوقات فراغت خود را با این رسانه شنیداری پر می کنند و شنیدن صدای موسیقی و برنامه ها را از رادیو بسیار دلنشین تر می دانند.

رادیو محلی بروجرد هفدهمین سال راه اندازی خود را می گذراند، این رادیو هر روز صبح و عصر برنامه دارد و مردم بروجرد در تاکسی و مغازه و خانه شنونده برنامه های خوب ان هستند.

بسیاری از پیام ها و اطلاع رسانی های شهری علاوه بررسانه های دیگر از رادیو محلی بروجرد پخش می شود و مردم در موارد مختلف با اخبار و اطلاعات روز شهرستان آگاه می شوند.

مدیر رادیو محلی بروجرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: هشتاد و یکمین سالگرد روز ملی رادیو ایران را گرامی می داریم و تبریک می گویم ۱۷سالگی رادیو بروجرد را خدمت مردم فرهیخته و فرزانه بروجرد و کارکنان زحمت کش و خدوم رادیو که دراین مقطع از زمان پا به پای کادر پزشکی و درمانی شهر در امر اطلاع رسانی و مسایل و مشکلات مردم ،صدای مردم بودند.
مهدی بهاروند افزود: رادیو بروجرد در ۲۲بهمن ۱۳۸۲در بروجرد راه اندازی شد.

وی اظهار داشت: در اوایل کار رادیو بروجرد سالی ۶۰۰ساعت برنامه اعم از اجتماعی و فرهنگی و معارف پخش می کرد که امروز به بیش از ۹۰۰ساعت رسیده است.

مدیر رادیو بروجرد گفت: رادیو بروجرد در حال حاضر با توجه به ایام ماه مبارک رمضان دو برنامه ویژه به نام ضیافت نور قبل از اذان ظهر و برنامه افطار به نام نان و نمک به استقبال این ماه عزیز می رود.

بهاروند افزود: در این برنامه ها سعی شده با دعوت از  علما و روحانیون شهر، مداحان، اساتیدو کارشناسان تغذیه نکاتی به سمع و نظر مخاطبان بدهند همچنین در این برنامه ها مناجات و ادعیه ها با صدای مداحان شهر  و گزارش از مردم خیر در پویش همدلی و کمک مومنانه در راستای منویات رهبری پخش خواهد.

وی اظهار داشت: مطالبات مردم بروجرد آنقدر زیاد است که رادیو بروجرد با توجه به زمان پخش برنامه ها نمی تواند آنها را مطرح کند اما با کمک و مساعدت مسوولان و با دعای خیر مردم امیدواریم به این مطالبات جامعه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.