به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی امروز چهارشنبه در نشست مجمع سازمان‌های مردم نهاد و جوانان لرستان با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری به جوانان و به خصوص بیانیه گام دوم انقلاب گفت: سازمان‌های مردم نهاد را بازوان حاکمیت و یاری دهندگان دولت می‌دانیم.

وی، بیانیه گام دوم انقلاب را یک اساسنامه و مرامنامه‌ای خواند که باید به عنوان یک الگو و سند کاری مورد توجه همگان قرار گیرد، تصریح کرد: لازم است همه افراد بر اساس این چهار چوب هدف گذاری کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری، گفت: ضرورت دارد به جوانان اعتماد کنیم و امورات را به آنها واگذار کنیم و لازمه این کار فرهنگ سازی، نیرو پروری و مدیر پروری، اعتماد به فکر، توان و مدیریت جوانان است که این کار شروع شده و اتفاق خواهد افتاد.

ثمینی، قرار گرفتن برخی از جوانان را در رأس مسندهای اداری نوید بخش مسئولیت پذیری و فراهم کننده حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی جامعه عنوان کرد.

وی با اشاره به مشارکت و حضور جوانان در تمامی عرصه‌های فرهنگی اجتماعی و سیاسی، گفت: جوانان باید با خودباوری و اعتماد به نفس در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کنند و تمام توان خود را در راستای توسعه استان و ارتقا ملی به کار گیرند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، به حضور فعال جوانان در جریان سیلاب فروردین ۹۸ همچنین همکاری و فعالیت جوانان در مدیریت بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: عملکرد فوق العاده مردم لرستان و خصوصاً جوانان در این ایام، امداد رسانی، مشارکت و رساندن کمک‌های مالی به اقشار آسیب پذیر قابل تقدیر است.

ثمینی بر لزوم هماهنگی و مدیریت اقشار و صنوف مختلف در قالب ستاد هماهنگی برای ساماندهی کمک‌های اقشار مختلف تاکید کرد و و گفت همه دستگاه‌های اجرایی باید کمک کنند و پای کار باشند تا آنچه مورد نیاز سازمانهای مردم نهاد است در چهار چوب مقررات فراهم شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1416248
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.