به گزارش ایرنا حجت الله بیرانوند روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران کفت: روزانه بر روند رعایت بهداشت در نانوایی‌های استان نظارت می‌کنیم لذا سهمیه آراد نانوایی‌های دارای مشکل حاد بهداشتی قطع و این واحدها پلمب خواهند شد.
وی افزود: رعایت اصول بهداشت فردی و محیطی می‌تواند نقش مهمی در مقابله با ویروس کرونا در محیط کار داشته باشد.

بنا بر اعلام روز پنجشنبه کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن اعلام کرد:

تاکنون ۷۷۹۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۴۸۶۹ نفر رسید.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (  ۲۸ فروردین) بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاههای علوم پزشکی ۱۶۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور به۷۷۹۹۵ نفر رسید.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه داد: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۹۲ بیمار دیگر مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و از زمان شیوع این بیماری در کشور تاکنون۴۸۶۹ نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.