حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی با تبریک آغاز سال جدید و تقارن این ایام با ماه رجب و بعثت نبی اکرم(ص) اظهار داشت: امید است که این تقارن برای مردم تحول درونی و ارتباط بیشتری با پرودگار و ائمه معصومین به همراه داشته باشد البته سال گذشته سالی پر فراز و نشیب برای ملت ایران و مردم لرستان بود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته حوادث تلخ و شیرینی به وقوع پیوست ادامه داد: در ابتدای سال ۹۸ سیل در استان، شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و در ماه آخر سال شیوع بیماری کووید ۱۹ از حوادث سختی بود ولی در دل این حوادث مهربانی، همدلی، وفاق و اتحاد را در بین مردم مشاهده کردیم.

وی به حضور جوانان انقلابی برای کمک به مناطق سیلزده اشاره کرد و افزود: اکنون نیز در مقابله با ویروس کرونا این انسجام و همدلی در بین مردم و مسوولان مشاهده می شود.

امام جمعه خرم آباد به حضور دهها میلیونی مردم در تشیع پیکر سردار سلیمانی اشاره کرد و یادآور شد: در سالروز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی حضور پر شور مردم و همچنین حضور میلیونی در انتخابات دوم اسفند ماه مشاهده شد و پیام این حضور وفاداری به ارزش های معنوی و دینی انقلاب اسلامی  و نتیجه این حضور حمایت مردم بود.

وی با اشاره به موشک باران پایگاه عین الاسد توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این اقدام کام مردم ایران را شیرین کرد و یکبار دیگر عزت و شرافت ملت را به جهانیان نشان داد.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهارداشت: در سال جدید همه مسولان لرستان باید برای رفع مشکلات مردم بیش از گذشته تلاش کنیم تا سال جدید همراه با موفقیت و کامیابی باشد و این ویروس با تدابیر مسولان و گروه های جهادی از کشور ما منکوب خواهد شد ولی مسوولان استان باید توجه کنند که مشکل اصلی مردم و جوانان استان بیکاری است.

وی افزود: استاندار و مجموعه مدیران در برنامه هایی باید با جوانان گفت و گو کنند و در اجتماعات جوانان و نخبگان دستگاه ها برنامه های خود را برای اشتغالزایی و بکارگیری جوانان در میان بگذارند و با کمک فکری از آنان ایجاد امید و دلبستگی به نظام اسلامی را فراهم کنند.

وی در ادامه از زحمات کادر درمانی بیماری کووید۱۹ و مدافعان سلامت تشکر و قدر دانی کرد و ادامه داد: تشکر عملی مردم از این جهادگران این است که به توصیه کارشناسان عمل کنند و از مسافرت و تردد در خیابان ها پرهیزکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.