صارم رضایی روز پنجشنبه به خبرنگاران اعلام کرد: ۱۸ پست جهت طرح غربالگری ویروس کرونا در مبادی ورودی استان دایر شده که این تعداد مسافر از روز گذشته تاکنون با حضور ۱۸ تیم عملیاتی، غربالگری شده اند.

وی اظهار داشت: ۴۴ نیروی نجاتگر  و ۱۸ خودرو عملیاتی هلال احمر لرستان برای این طرح بکارگرفته شده و از مجموع ۴۲ هزار نفر، دونفر مشکوک از شهرستان پلدختر شناسایی  و برای انجام اقدامات درمانی معرفی شدند.

وی افزود: تست غربالگری در مبادی ورودی شهرهای استان با برپایی چادرهای سلامت، تست تب‌سنجی و کنترل ویروس کرونا از تمامی مسافرانی که از شهرهای دیگر به لرستان سفر می‌کنند در حال اجراست. 

رضایی بیان کرد: ضد عفونی کردن مکان‌های عمومی و حاشیه شهر شهرستان‌های استان در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار گرفته که توسط داوطلبان این جمعیت و با همکاری آتشنشانی و شهرداری‌ها انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به لزوم در خانه ماندن مردم جهت مقابله با ویروس کرونا گفت: پویش ملی در خانه بمانیم توسط جمعیت هلال احمر در فضای مجازی و مراجعه چهره به چهره درب منازل توسط داوطلبان جمعیت  را در دستور کار داریم که امیدواریم  مردم از تردد و حضور در اماکن شلوغ خودداری کنند.

تاکنون ابتلای ۲۱۰ شهروند لرستان و مرگ ۱۲ نفر بر اثر ویروس کرونا تایید شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.