محمدرضا صفی خانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:‌ تاکنون بیش از یکهزار و ۶۲۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه محصولات بهداشتی انجام و در این راستا  ۵۵ پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: این پرونده ها شامل گرانفروشی، تقلب، عدم اعلام موجودی، احتکار، عدم درج قیمت، اختفا و امتناع از عرضه کالا وعدم ارائه مدارک خرید می باشد.

وی تصریح کرد:  تخلفات یاد شده درخصوص ۲ هزار و ۳۴۱ لیتر الکل، پنج هزار اسپری ضد عفونی کننده، ۲۰ هزار و ۱۰۰ پد الکلی، ۲۸ هزار و ۷۴۰ جفت دستکش، ۶ هزار و ۲۱۱  عددماسک، هفت هزار و ۸۲۱ عدد ژل و مواد ضدعفونی کننده و یکهزارو ۲۸۱ دستگاه تب سنج لیزری و دیجیتال کشف و این اقلام ضبط شده اند.

صفی خانی بیان داشت: در حال حاضر با کمبودهایی در حوزه ماسک و دستکش در سطح استان مواجه هستیم که معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی در تلاش برای تامین این محصولات می باشند اما تامین الکل و ژل ضدعفونی کننده مشکلی ندارد.

 وی گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری تعزیرات حکومتی به صورت مستمر در دو نوبت صبح و بعد ازظهر بر واحدهای عرضه کننده محصولات بهداشتی نظارت کامل داشته شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف شامل گرانفروشی، تقلب و احتکار مراتب را با سامانه های ۱۲۴ و ۱۳۵ در میان بگذارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.